به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کاندیدای ششم شورای شهر یاسوج:
کاندیدای ششم شورای شهر یاسوج با برشمردن برخی از اولویت های شورای ششم این شهر، تاکیدکرد که وی در عزل و نصب های معاونین و مدیران میانی شهرداری یاسوج که وظیفه شهردار است دخالت نمی کند.

به گزارش خبردنا/ " بهنام عباس نژاد " در گفت و گو با رسانه ها گفت: بعقیده من اعضای شورای ششم نباید در عزل و نصب های معاونین و مدیران میانی شهرداری که وظیفه شهردار است دخالت کند.

وی با بیان اینکه شهردار باید آزادانه در انتصاب معاونین و مدیران زیرمجموعه خود تصمیم گیری کند، اظهارداشت: من معتقدم شورای شهر نباید در این مورد دخالت داشته باشد.

این کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج افزود: بعقیده من، انتخاب معاونین و مدیران میانی شهرداری یاسوج بایستی از سوی همکاران آنان انتخاب شود و آنان باید بگویند که مثلا فلانی معاون باشد و فلانی مدیر.

عباس نژاد تاکیدکرد که با کنارگذاشتن مدیران توانمند مدیریت شهری یاسوج با هرنگاه فکری مخالف است.

وی گفت: مدیران توانمند، باتجربه ، متخصص و متعهد نباید بدلیل داشتن نگاه های فکری متفاوت با شورا و شهرداری کنار گذاشته شوند و متاسفانه این آفتی است برای مدیریت شهری که همواره شاهد آن بوده ایم.

 

کاندیدای انتخابات ششم یاسوج، " تعامل با همگان " را اولین و مهمترین شاخصه نمایندگان مردم در شورای ششم این شهر عنوان و خاطرنشان کرد: اعضای شورای ششم باید با " همگان، تعامل " داشته باشند و اگر اگر اینگونه نباشد بطور حتم همچنان شهر به عقب خواهد رفت.

عباس نژاد، دومین ویژگی اعضای شورای ششم یاسوج را پرهیز از دخالت های بیجا در موارد مختلف ذکر و یادآورشد: بعقیده من، عضو یا اعضای شورایی که تخصص و تجربه لازم در حوزه مدیریت شهری را ندارد نباید در تمام امور دخالت کند.

وی گفت: اعضای شورای شهر باید از خودرایی و خودکامگی دوری جسته و با متانت و مطالعه، بسترهای توسعه شهری را فراهم آورده و از سنگ اندازی و مانع تراشی بر سر راه مدیریت شهری خودداری کنند.

این کاندیدای انتخابات ششم شورای یاسوج افزود: اعضای شورای آینده باید به خواستگاه های مردمی توجه داشته و از سویی نباید براساس نگرش های قومی و سیاسی در امورات مدیریت شهری دخالت کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علي پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
اميد وارم همه كساني كه با شما وارد شورا ميشن همچين ديدگاهي داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر: