به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
وی گفت: این آتش سوزی در حوزه استان خوزستان مهار شده است و تیم های امدادی و مردم محلی با تلاش فراوان این آتش سوزی را توانستند خاموش کنند.

خبردنا: نماینده مردم بهبهان گفت: برای اطفای کامل آتش سوزی در مرز بین 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز درخواست اعزام بالگرد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح را کرده ایم که با هماهنگی های لازم با فرمانده نیروهای زمینی ارتش با ما در این زمینه همکاری کنند.

به گزارش"خبردنا"، محمد طلا مظلومی آبزرگه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آتش سوزی چند روز اخیر در شهرستان بهبهان، اظهار داشت: این آتش سوزی تنها در شهرستان بهبهان در استان خوزستان نیست و در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز اتفاق افتاده است.

وی گفت: این آتش سوزی در حوزه استان خوزستان مهار شده است و تیم های امدادی و مردم محلی با تلاش فراوان این آتش سوزی را توانستند خاموش کنند.

وی افزود: برای اطفای کامل آتش سوزی در مرز بین 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز درخواست اعزام بالگرد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح را کرده ایم که با هماهنگی های لازم با فرمانده نیروهای زمینی ارتش  با ما در این زمینه همکاری کنند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس ادامه داد:   این آتش سوزی چند روز است اتفاق افتاده و میزان خسارت در بخش استان خوزستان در دست بررسی است که به زودی اعلام خواهد شد. علت این آتش سوزی عوامل انسانی اعلام شده است.    

به رغم پیگیری های خبرنگار ایلنا ، هیچکدام از مسئولان استان کهگیلویه و بویر احمد حاضر به پاسخگویی در این باره  نشدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: