به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۶۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کاندیدای انتخابات شورای یاسوج
کاندیدای انتخابات شورای یاسوج تاکید کرد که تیم فوتبال امید این شهر با حمایت های شهرداری و نظارت شورای شهر در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش خبردنا، " سید هدایت اکبری " به رسانه ها گفت: من  معتقدم بجای تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری یاسوج باید تیم فوتبال امید این شهر را تشکیل و در گام های بعدی تیم فوتبال بزرگسالان را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه خود من از یک خانواده فوتبالی بوده و همگان هم می دانند، اظهارداشت: من معتقد به تشکیل تیم فوتبالی که اغلب بازیکنان آن غیربومی باشند نیستم و معتقدم تیم فوتبال شهرداری یاسوج باید همگی از فرزندان این استان باشند.

این عضو شورای شهر یاسوج گفت: متاسفانه در تیم قبلی شهرداری یاسوج شاهد حضور تعداد زیادی از بازیکنان غربومی بودیم و از ظرفیت جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بنحو مطلوب استفاده نشد.

اکبری با تاکید براینکه در تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج از ظرفیت تمام جوانان استان کهگیلویه و بویراحمدی استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تشکیل این تیم بطور حتم شاهد بازگشت امید و نشاط به جوانان و نوجوانان هم استانی هستیم.

وی افزود: شورای شهر ششم با تشکیل تیم امید یاسوج می تواند دوباره نام یاسوج را در حوزه این رشته ورزشی زنده نگه داشته و بسترهای اشتغالزایی تعدادی از جوانان این مرز و بوم را نیز فراهم آورد.

کاندیدای انتخابات ششم شهر یاسوج گفت: تیم امید فوتبال شهرداری یاسوج می تواند با کشف استعدادهای فوتبالی در استان زمینه ساز تشکیل یک تیم فوتبال قدرتمند در رده بزرگسالان باشد و باید این اتفاق نیک در بخش ورزش شهرداری این شهر اتفاق بیفتد.

نام:
ایمیل:
* نظر: