به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
با انتشار مطلبی در صفحه مجازی:
یکی از حامیان یک کاندیدای انتخابات ششم شورای شهر یاسوج که شاید بتوان از وی به یک " پدیده " انتخاباتی در آینده نزدیک نام بُرد در پیامی معنادار ، به حمایت هواداران این کاندیدا واکنش نشان داد و البته آرای او را برگرفته از " نه به قومی گرایی و بله به شایستگی " عنوان کرده است.

به گزارش خبردنا/ " یکی از هواداران مهندس داود دهقانی " از تیره " صیدالی طایفه تیرتاجی " در شهر یاسوج که از هم اکنون باید وی را " پدیده " انتخابات های آینده این شهر و البته شهرستان های سه گانه سردسیری دانست در پیامی زیبا و البته معنادار به هواداران این کاندیدای انتخاباتی قول داده است در آینده نزدیک به وی افتخار کنند.

" مهندس دهقانی " در جریان سیاسی اصولگرایی قراردارد و بطور حتم در انتخابات های آینده شرایط مناسبت تری از آنچه در انتخابات ششم شهر یاسوج برای وی اتفاق افتاده است را شاهد خواهیم بود.

هوادار این کاندیدای انتخاباتی در این پیام معنادار که با تصویر دختر حدود چهارساله ای منتشر شده، آورده است: 

" دختر زیبای شهرم: امروز به تو یاد دادند که هنوز باید درگیر انتخابات های طایفه ای و قبیله ای باشیم اما بهت قول میدم با کارهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی که کاندیدای مورد حمایتت، مهندس دهقانی در شهرمان انجام میده، روزی به سلفی گرفتن با این بزرگ مرد افتخار کنی." 

" مردم خوب دانا و فهیم شهرم، با رای شش هزارتایی، نشان دادند که شروع نه به قوم گرایی و بله به شایستگی دادند که شروع شده است. "

" چشمان زیبایت بزودی شاهد راه اندازی کارخانه فولاد آراد و دیگر طرح های موردنیاز شهرمان است. حمایت تو، با صداقت تر از خیلی وعده های دوستان بود." 

به گزارش خبردنا، از طایفه تیرتاجی، آقایان " مهندس داود دهقانی " از تیره صیدالی ، " دکتر محمد علیزاده " از تیره صیدالی ، " مهندس اسماعیل یوسفی " از تیره صیدالی، " مهندس بهنام عباس نژاد " از تیره حاجتی و " هدایت الله امیری " از تیره امیر، کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای شهر یاسوج شدند.

بنظر می رسد با مدیریت های درون طایفه ای، اکنون آقایان " یوسفی - امیری و عباس نژاد " به شورای ششم شهر یاسوج راه پیدا کرده اند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
0
درود
نام:
ایمیل:
* نظر: