به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

خبردنا؛ دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور پرشور ملت در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

به گزارش"خبردنا" متن این پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿۱﴾وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿۲﴾فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا ﴿۳﴾

ملت بزرگ ایران؛ حماسه حضورتان در انتخابات 1400 جلوگاه تبلور سنت الهی شد. سنتی که مبتنی بر وعده الهی در مسیر تاریخ است. آری؛ حماسه حضورتان باری دیگر « وَ نُریدُ اَن نَمُنَ  علی الذینَ اُستُضعفوا فی الاَرض » را به منصه ظهور رساند و برق امید را در دل محرومان و دوستداران انقلاب اسلامی روشن کرد. بدون شک این حماسه، مطالبه ای اصیل در بازگشت به آرمانهای انقلاب اسلامی و باور به عدالت، استقلال، عزت ملی، استکبارستیزی و مبارزه بی امان با فساد و تباهی است.

مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن عرض تبریک این حماسه ملی و تاریخ ساز به محضر حضرت ولیعصر (عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری«مدظله العالی» امام رضوان الله تعالی علیه، شهیدان سرافراز وطن، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه دوستداران انقلاب، از آحاد ملت، دست اندرکاران این رویداد عظیم تقدیر بعمل می آورد. امید است، دولتمردان عدالتخواه همواره مبانی این تحول تاریخی را که همان بازگشت به آرمانهای فطری و اصیل انقلاب اسلامی است را نصب العین قرار داده و احیاگر آرمانهای انقلاب و ایرانی قوی و مردمی باشند.

والعاقبةُ للمُتَقین

داریوش غلامی

دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
0
ایشالا که سید ابراهیم یاور مظلومان و فقرا باشه و اقتصاد .فساد.تورم.تاج نشینی رو از ببره
بسیار عالی و ارزشمند
غ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
0
درود بر مرد دکتر غلامی
نام:
ایمیل:
* نظر: