به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
مٌنتخب مردم شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با تشکر از حضور مردم این شهر در انتخابات 28 خردادماه امسال، اظهار امیدواری کرد با مشارکت همه نخبگان بتواند خدمتگزار شایسته ای برای مردم این سرزمین متمدن باشد.

در پیام " ایمان داورپناه " که به خبردنا ارسال شده چنین آمده است: 

بنام خدا
«ان تنصرو الله ینصروکم و یثبت اقدامکم»

خداوند را سپاسگزارم که ارزش خدمت به مردم و همراهی با دلهای صادق و افکار پاک انسانهای مشفق و قدرشناس را زمانی عطا نمود که دوران جوانی و بالندگی را سپری می کنم. دورانی که تجارب را به لطف حضور اجتماعی پدرم و دانش را با سختکوشی و زحمت بسیار خودم کسب نموده و در میان مردم با فضیلت و وارسته شهرم، جوانه های ترقی را در خدمت به مردم آموختم.

اکنون که فضل خداوند بر این شد که سایه ی الطاف بی شائبه اش را در سنگر مدیریت شهرم و در کنار خردمندان و فرزانگان همشهریم با مسئولیتی که مردم به من واگذار کردند، به یقین مشاهده کنم، در مقابل عظمت کبریائیش و بزرگ منشی همشهریانم سر تعظیم فرو می آورم. این مهم را زمانی درک کردم که تک تک آراء شما مردم نیک اندیش و آگاه را در جامعهٔ پویا، دموکراتیک و آینده نگر به نام این حقیر نگریستم. بنابراین، امروز را آغازگر فصلی خطیر از تعهدپذیری، تهذیب نفس و تکریم مردم تصور می کنم و همهٔ جهد و مجاهدهٔ خود را تا آخرین روزی که در این سنگر باشم، بکار میگیرم و از تمام ظرفیت های فکری، حضوری، مشورتی، مشارکتی و مدیریتی نخبگان، فرهیختگان، اساتید و دانشگاهیان، مدیران و پیشکسوتان و هم کسانی که بتوانند و بخواهند که خادم این مردم شریف را از سفرهٔ دانش و درایت و فهم خود بهره مند سازند، استفاده بهینه می نمایم.

لذا به مصداق حدیث شریف «من لم یشکرو المخلوق لم یشکرو الخالق» خالصانه و خاضعانه از مدیریت و هوشمندی شورای تأمین شهرستان بویژه جناب آقای دکتر کریمی نژاد فرماندار محترم شهر دهدشت، اعضاء محترم شورای نگهبان و هیئت نظارت، مدیران نهادها و سازمانها، فرماندهان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، کارمندان و کارشناسان دستگاههای دولتی، اساتید و دانشجویان، مردان با غیرت و زنان شرافتمند، دختران عفیف و پسران نجیب، سازمان نظام مهندسی، هنرمندان شهرستان، مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی، گروهها و جناح های سیاسی، بازاریان و کسبه، ریش سفیدان و معتمدین و بزرگان طوایف، قبایل و آحاد مردم اصیل، متدین و خردورز شهر دهدشت که به حق وارثان نظام اسلامی بوده و علاوه بر حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، زمینهٔ تعالی نگرش سیاسی مردم را بوجود آوردند و در شرایط سخت کرونایی همدوش و همراه نظام، انقلاب و رهبری، فهیمانه پای اسلامیت و جمهوریت ایران اسلامی را انگشت تأیید نشاندند، تشکر و قدردانی می نمایم.

از خداوند منان، نصرت، گشایش در برکت، سلامتی و تندرستی را برای همگان مسئلت دارم.

به گزارش خبردنا/ " ایمان داورپناه " فرزند " حاج محمدعلی داورپناه " بزرگ مرد طایفه سادات امامزاده علی (ع)  و اولین رِییس شورای شهر دهدشت است.

وی در انتخابات ششم شورای شهر دهدشت با کسب پنج هزار و 621 رای به شورای شهر دهدشت راه یافت.

خبردنا، صمیمانه این راهیابی را به خانواده های محترم و بزرگوار داورپناه و حاج نورالله بهرامی تبریک می گوید.

نام:
ایمیل:
* نظر: