به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان:
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش پنج درصدی مصرف برق در این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا/ " سیدحسین عادلی نسب " به رسانه ها گفت: متاسفانه میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 428 مگاوات گذشته که رشد مصرفی معادل پنج درصد داشته است.

وی گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف مشترکین را از مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و اظهارداشت: میزان مصرف برق در این استان با مدت مشابه سال قبل 20 مگاوات افزایش داشته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان گچساران با مصرف 166 مگاوات برق اولین شهرستان پُرمصرف برق در این استان بوده که البته گرمای این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های دیگر بیشتر است.

عادلی نسب، میزان مصرف برق در  شهرستان های بویراحمد و دنا را 105 مگاوات ،  با رشد مصرف 11 مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: کمترین مصرف برق در این استان در شهرستان چرام با 25 مگاوات و رشد 2 مگاوات مصرف است.

وی از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست مصرف برق خود را در این استان مدیریت کرده تا شاهد خاموشی های با برنامه و یا ناخواسته برق نباشیم.

به گزارش خبردنا/ بیش از 275 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: