به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
فرماندار خبرداد؛
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: دستورالعمل دور کاری ادارات و تردد شبانه در شهر یاسوج با وضعیت نارنجی همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبردنا/ مجید احمدی در هفتادمین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بویراحمد گریزی به برگزاری انتخابات زد و افزود:  یکی از سالم ترین انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد را در امنیت کامل برگزار کردیم که در نهایت نیز سلامت آن مورد تایید نهادهای نظارتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مجریان برگزاری انتخابات سلامت مردم بوده است، اظهارکرد: غربالگری اعضای شعب اخذ رای و همچنین فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک رای دهندگان، توسط مراقبین سلامت در شعب اخذ رای مورد تاکید بوده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص تردد بین شهری مسافران در فصل گرم تابستان خاطرنشان کرد: ورود و خروج مسافران به یاسوج، مرکز استان به یک معضل تبدیل شده است.

احمدی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار در حال حاضر شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی قرار دارد، تصریح کرد: به خاطر ناپایداری این وضعیت و همچنین شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استان‌های همجوار نگران هستم چراکه بیشتر مسافران شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این مسئله کنترل ویروس را مختل می‌کند.

 وی با بیان اینکه ما تابع سیاست گذاری‌های ستاد ملی کرونا هستیم، ادامه داد: دستورالعمل دور کاری ادارات و تردد شبانه در وضعیت نارنجی همچنان به قوت خود باقی است و در خصوص مساجد و نماز جماعات تابع سیاست‌های بالادستی هستیم که خوشبختانه تاکنون مساجد در مرکز استان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا اقدامات موثری انجام داده اند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
ادارات یاسوج دور کاری را رعایت نمی کنند یه سری به بنیاد مسکن و شهرادی بزنید غلغله ی
نام:
ایمیل:
* نظر: