به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
معاون شرکت توزیع نیروی برق استان:
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مانورهای 9 گانه این معاونت برای مقابله با برق های غیرمجاز و وصول مطالبات از مشترکین بدهکار خبرداد.

به گزارش خبردنا/ " سیدحسین عادلی نسب " در گفت و گو با رسانه ها گفت: برق های غیرمجاز یکی از عوامل هدرروی انرژی در شبکه های توزیع نیروی برق بوده که برای کاهش این هدرروی باید برق های غیرمجاز جمع آوری شود.

وی با اظهارتاسف از اینکه برخی از افراد و گاها مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از برق های غیرمجاز استفاده می کنند، اظهارداشت: براساس قانون، استفاده غیرمجاز از برق جُرم بوده و کسانی که اقدام به استفاده غیرمجاز از برق می کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سالانه در این استان حدود 10 هزار برق غیرمجاز جمع آوری و برخوردهای قانونی نیز صورت می گیرد اما برای کاهش و یا به صفر رساندن این پدیده نادرست نیازمند همراهی مردم در اطلاع رسانی هستیم.

عادلی نسب با بیان اینکه شماره تلفن 121 واحد اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آماده پاسخگویی و دریافت اطلاعات مردمی در این ارتباط است، خاطرنشان کرد: مانور 9 گانه جمع آوری برق های غیرمجاز هم اکنون در شهرستان " مارگون " در حال اجرا است.

وی گفت: 20 نفر از نیروهای عملیاتی و اتفاقاتی به همراه هفت دستگاه نقلیه سبک درحال جمع آوری برق های غیرمجاز در شهرستان بوده و البته تعدادی از این نیروها در حال بررسی پرداخت بدهی مشترکین بدهکار به شرکت توزیع نیروی برق استان نیز هستند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در شهرستان مارگون این استان را بیش از 11 هزار و 200 مشترک ذکر و یادآورشد: بدهی این تعداد مشترک به شرکت توزیع نیروی برق استان بیش از 50 میلیارد ریال است.

عادلی نسب، مجموع بدهی مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 140میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: بیش از 270 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد که بیشترین این مشترکین در شهرستان بویراحمد است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: