به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
هشدار به نمایندگان استان و مسوولان دولت رئیسی:
انتشار این مطلب بمعنای تائید یا رد آن نبوده و خوانندگان گرامی می توانند در تائید یا رد این مطلب برای این پایگاه خبری مطلب بفرستند.

خبردنا – نامه وارده: انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری با فراز و نشیب های متعددی که داشت بالاخره با انتخاب سید ابراهیم رئیسی با آرای 18 میلیونی حامیان خود به پایان رسید و وی در روز 12 مردادماه امسال کلید پاستور ایران را بدست خواهد گرفت.

با بدست گرفتن این صدارت، وزرای جدید به خانه ملت معرفی و آنها برای نشستن بر کرسی های وزارت باید از تیغ گیوتین وکلای ملت بسلامت عبور کنند.

دولت سیزدهم برخلاف دولت های پیشین خود اقدام به راه اندازی سامانه ای نموده تا مردم در انتخاب وزاری این دولت نیز تاحدودی سهمی داشته باشند که البته باید این اقدام را یک اقدام شایسته با هدف " آشتی ملی " دانست.

استان کهگیلویه و بویراحمد این بار نیز با مشارکت 62 درصدی در رتبه پنجم استان های با مشارکت گسترده جاگرفت اگرچه به نسبت انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی شاهد یک کاهش تاسفبار هشت درصدی هستیم.

باید پذیرفت یکی از عمده دلایل و شاید مهمترین دلیل کاهش مشارکت حداکثری در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری عملکرد دولت دوازدهم در برخی از شاخصه های توسعه ای در این استان بوده است.

با نگاهی کوتاه به عملکرد مدیران این دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بخوبی می توان این نارضایتی ها را با گوشت و پوست و استخوان لمس کرد و بدون شک اگر سامانه ای در ارتباط با رضایتمندی یا نارضایتی از عملکرد مدیران دولت تدبیر و امید در این استان راه اندازی شود شاهد یک رای بی سابقه نارضایتی از عملکرد این مدیران در بخش های مختلف هستیم.

عملکرد ضعیف اغلب و البته رو به کامل مدیران دولت های یازدهم  و دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین دلیل کاهش مشارکت 38 درصدی مردم این استان در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری بوده است.

در ایام تبلیغات انتخاباتی، برخی از مدیران استانی و شهرستانی دولت تدبیر و امید، گاه گاهی در ستادهای آقای رئیسی لیست حضور و غیاب خود را امضاء تا در دولت سیزدهم مورد " رآفت سیاسی " قرار گیرند.

برخی از این مدیران از هم اکنون خود را زیر چتر نمایندگان مجلس در استان قرار داده اند تا بار دیگر بر نارضایتی مردمی و عملکرد ضعیف شان اصرار ورزند.

نمایندگان مجلس استان بدانند و بخوانند که مردم از عملکرد تمام مدیران منصوب شده دولت های تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد بشدت ناراضی و از دولت سیزدهم انتظار دارند تمام مدیران این دولت را در کوتاهترین زمان ممکن، عزل و مدیران با مشخصه های مدنظر ریاست محترم جمهور آینده را بر سر کار بیاورند.

آقای روشنفکر ، آقای حسینی و حاج آقای موحد بخوانند و بدانند که مردم اگر از عملکرد مدیران دولت های تدبیر و امید در استان راضی بودند حتما 62 درصد آرای انتخاباتی شان به سبد آقای رئیسی بدون هیچ چشمداشتی نمی رفت.

مسوولان آینده استان از اکنون بخوانند و بدانند و مطمئن باشند که اگر مدیران دولت آقای روحانی در این استان کنار گذاشته نشوند در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی شاهد کاهش مشارکت مردم در پای صندوق های اخذ رای خواهند بود.

نمایندگان مجلس حتما بدانند که بر " قبری که مدیران تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد در آن جا سُکنی گرفته اند " نباید گریست ، چراکه مُرده ای در آن نیست و اگر گریستند توقعی نداشته باشند که در انتخابات دوازدهم مجلس برای خودشان باید بگریند.

دولت آقای رئیسی بداند که برای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض آمده، برای مبارزه با تبعیض و بی عدالتی آمده برای ناکارآمدی مدیران و برای مقابله با پدیده رانت و رانت خواری آمده است.

دولت آقای رئیسی باید بداند در استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال گذشته، اغلب مدیران دولت تدبیر و امید با پدیده نامیمون " بکارگیری نیروهای فله ای برای نمایندگان اسبق در مجلس"، واگذاری صدها پروژه عمرانی به وابستگان، واگذاری مدیریت و معاونت های ناکارآمد اداری در انتصابات قومی و قبیله ای و هزاران عنوان نادرست دیگر، مردم را از دولت اسلامی برگرفته از خون شهدای انقلاب مایوس کرده اند و اکنون برخی از همین مدیران بدنبال " پارتی و آشنا بازی " جهت ماندگاری در دولت آینده اند.

جالب است دولت آقای رئیسی بداند که برخی از همین مدیران از عملکرد دولتی که خودشان را منصوب کرده ( دولت روحانی) هم اعتراض می کنند، گویی که آنها را به زور بر صندلی مدیریت نشانده اند.

کلام آخر:

آقایان نماینده مجلس در استان، مسوولان آینده استانی و ملی، کاری نکنید که با حفظ و صیانت از مدیران دولت تدبیر و امید حتی مدیران میانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، کور سوی اُمید دولت اسلامی در دل مردم این استان برای همیشه خاموش شود.

کاری نکنید که سال دیگر در سالگرد انتخابات سیزدهم، ملت آرزوی بازگشت دولت روحانی را داشته باشند و شعار " هر کس می آید از قبلی بدتر است " را در این استان سر دهند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
توخودت ازهمه بدترهستی
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
0
اقای سر دبیر..

ما دوگانگی شما را فراموش نخواهیم کرد... گاه با تاجگردون، گاهی با زارع.ـگاهی چپ. گاهی راست. تمام شد این بساط بازی
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
تغییرکلیه مدیران بهترین روش هست
نام:
ایمیل:
* نظر: