به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
شنيدم انسان معلوم الحال پس زده شده از دامن مردم عزيز بويراحمد،فرد پيشاني پينه بسته به تظاهر، در كنار نوكر سرسپرده رانده شده از دامن مردمان مظلوم پاك فطرت گچساران و باشت، باد به غبغب انداخته و افاضه لجن مال فرمودند و گفتند خرمشهر ( گچساران) را خدا آزاد كرد.

خبردنا/ غلامرضا تاج گردون در واکنش به اظهارات روز گذشته ستار هدایت خواه نوشت:

خرمشهر را خدا آزاد كرد. شنيدم انسان معلوم الحال پس زده شده از دامن مردم عزيز بويراحمد،فرد پيشاني پينه بسته به تظاهر، در كنار نوكر سرسپرده رانده شده از دامن مردمان مظلوم پاك فطرت گچساران و باشت، باد به غبغب انداخته و افاضه لجن مال فرمودند و گفتند خرمشهر ( گچساران) را خدا آزاد كرد.

گچساران در بند نبود و هشت سال گذشته از بند كثيف امثال شما رهايي پيدا كرده و آزاد شده بود. اگر چند صباحي بويي مي شنوي و فكر مي كني مي تواني مجدد اين مردم و اين خطه را به دست نوكران سرسپرده ات به بند كشي اشتباه مي كني. اين بو، بوي كباب نيست.

حال كه به لطف همه يارانت و در ميدان بدون رقيب واقعي و با مشاركت حداقلي چند صباحي بر كرسي غصبي مي نشينيد فراموش نكنيد تاريخ به شما بارها درس حكمت و اخلاق آموخت و پند نگرفتيد و كي مي شود چون ياران سرسپرده ات پرده ستاري خدا كنار رود و آنچه كه نبايد آشكار گردد هويدا شود.

بنشينيد و حكمت الهي را ببينيد. امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد كرد تا هيچگاه امثال من كه بسيجي كوچك آزادسازي خرمشهر بوديم فراموش نكنيم خدايي هست كه مي تواند بر همه قدرت ها تسلط يابد. منتظر مي مانيم…

یه گزارش خبردنا، ستار هدایتخواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رئیس جمهور منتخب گفت: خداوند را بخاطر حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات سپاسگذاریم، همچنین خداوند را شکرگذاریم بخاطر انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب و انتخاب جانباز و آزاده سرافزاز سیدناصر حسینی در انتخابات گچساران و باشت، همه اینها از ناحیه پروردگار بوده است.

مُخبر اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: زمانی که خرمشهر آزاد شد امام خمینی (ره) گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد، پس از آن وقتی که شهر مهران نیز آزاد شد، گفتند مهران را خدا آزاد کرد و بطور کلی ایران را خدا آزاد کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «خرمشهرها در پیش است»، یکی از خرمشهرهای مهم و حساس خرمشهر دولت اسلامی بود که سالها در اشغال نیروهای غربگرا بود و با عنایت الهی آزاد شد. یکی هم خرمشهر حوزه گچساران و باشت بود که سالها در اشغال جریان فاسد و رانت خوار و اشرافی وابسته به جریان فکری خاص بود که با عنایت خداوند آزاد شد.

هدایتخواه افزود: باید به خاطر این آزادی شکرگذار باشیم، بهتر از شکر زبانی شکر معنوی است، خدا را شاکریم که بستر و زمینه برای دولت انقلابی ایجاد شد.

وی گفت: در گچساران از قبل از انتخابات، فضایی منفی که زور و زر و تزویر به میدان آمده بودند ولی در کمتر از دو هفته با حضور سیدناصر حسینی در شهرستان گچساران و تلاشی که دوستان داشتند یک پیروزی قاطع حاصل شد و شیرینی انتخابات 28 خرداد را مضاعف کرد، ولی بیشتر از این پاسداشت این انتخاب است که مهم است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
1
1
درود بر تاجگردون تاج افتخار خطه جنوب
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
1
افاضات لجن مال را خوب اومدین
نام:
ایمیل:
* نظر: