به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
درحالی که رئیس جمهور منتخب سیزدهم در روز یازدهم تیرماه بر انحلال ستادهای انتخاباتی و دفاتر شورایی انتخابات خود تاکید کرد اما شش روز بعد آن، آن هم در شرایطی که رنگ کرونایی بویراحمد قرمز شده است یکی از ستادهای انتخاباتی رئیسی جلسه تجلیل از همدیگر گذاشتند.

نامه وارده: روز پانزدهم تیرماه 1400 آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار و سخنرانان دقایقی را با آب و تاب و بدون هیچ دغدغه ای سخنرانی کردند.

از هرکس بَدشان می آمد بَد گفتند و تمام تقصیرها را گردن جریانات مخالف فکری خود می انداختند. 

یکی از آنان معتقد بود گچساران را مانند خُرمشهر، خدا از دست جریان فاسد و اشرافی آزاد کرد و دیگری هم معتقد بود که هشت سال گذشته بدترین دوران مملکت داری بوده است.

یکی می گفت: باید مراقب نفوذی ها باشیم و دیگری وعده های آینده را می داد.

اما آنچه که دلیل نوشتن این مَرقومه شد این است که مگر ریاست ستاد اصلی انتخابات آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب در استان کهگیلویه و بویراحمد برعهده جوان خوشنام و اخلاق مداری با نام " آرمان بیگلری " نبود؟

مگر آقای " مهدی روشنفکر " نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی میزبان اصلی سخنرانان ملی ستاد انتخاباتی آقا رئیسی در یاسوج نبود؟

مگر " غلام محمد زارعی " نماینده سابق این حوزه انتخابیه در دفاع از " رئیسی " در خیابان معلم ایراد سخن نکرد؟

و دهها مگر دیگر که از حوصله خوانندگان خارج است.

آیا نشست روزگذشته که با نام " ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی " برگزار شد ارتباطی با معرفی دوباره " نادر منتظریان " جهت کاندیداتوری در انتخابات چهاردهم شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا داشت؟

آیا" جریان ندای مردمی وحدت " را همچنان " انقلابی و مردمی " نمی پندارید که سردار وحدتِ آن، " حاج مهدی روشنفکر " نباید در آن نشست باشد؟

آیا این نشست، ادامه دهنده همان نشست دوم اسفندماه 1399 و دعوت نکردن همین گروه از " روشنفکر " در جلسه هم اندیشی نخبگان با رئیسی در مسند قوه قضاییه در یاسوج است؟

آیا شیپور " جنگ " در انتخابات مجلس را از هم اکنون در بویراحمد نواخته اید و قائل به حذف " روشنفکر " و جریان " مظلوم اما مردمی ندای وحدت " هستید؟

آیا با برگزاری این آئین خواستید بگوییدبرای آینده استان، فقط این آقایان قرار است تصمیم بگیرند؟

و کلام آخر: 

1- نظام جمهوری اسلامی نیاز به آرامش دارد و دوران افراطی گری در جریانات سیاسی موسوم به اصلاح طلب و اصولگرا به پایان رسیده است.

2- استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت ساله گذشته بدلیل حذف افراطی گری ها در دولت اعتدال هم اکنون روی آرامش را بخود گرفته و این اجازه نباید به افراطیون داده شود که بار دیگر، افراط را به استان بازگردانند.

3- مردم استان هنوز از افراطی گری های دولتی ها در سال های 84 تا 92 آسیب های فراوانی دیده اند که فعلا قصد پرداختن به آن را نداریم.

4- رفتارهای دَدمَنشانه، بسترساز توسعه نخواهد بود و جز اینکه ستیزه جویی و کینه توزی را دوچندان می کند هیچ سودی بدنبال نخواهد داشت.

5- مطمئن باشید جریان مردمی ندای وحدت جریان " پرونده ساز " نبوده و دست اندرکاران آن از طیف " پرونده سازان " نیستند.

6- حیاء و اخلاقِ " دکتر روشنفکر " نماینده بویراحمد، دنا و مارگون را همگان می شناسند و همگان حتما می دانند که وی در بین ملت " مطرود ، مردود و مظلوم " نخواهد شد.

7- شعار " وحدت " در بویراحمد علیا و سفلی همانند نهالی با اقتدار سَر برافراشته و باید تبدیل به یک "  درخت " تنومند " شود.

8- " عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ." 

خبردنا: انتشار این مطلب بمعنای تائید و رد آن نبوده و آمادگی انتشار پاسخ به این نامه وارده از سوی این پایگاه خبری اعلام می شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قیصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
انگارتحت سخته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
ندای تفرقه بگویید بهتر است
روشنفکر تا الان جز طایفه سالاری کاری نکرده
در افغانستان هم کسی اینقدر قوم گرا نیست
نام:
ایمیل:
* نظر: