به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

نامه وارده (2): در اخبار رسانه ها خواندم که عده ای غیرائتلافی به نام شورای ائتلاف ستادهای آیت الله رئیسی در یکی از سالن های همایش شهر یاسوج دور هم جمع شده و به همدیگر لوح تقدیر دادند و از فعالیت های خود در انتخابات ریاست جمهوری تشکر کردند.

با نگاهی که به تصاویر انداختم یاد دورانی افتادم که برخی از همین آقایان با انتصاباتی که در دانشگاه یاسوج، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت توزیع نیروی برق و دهها دستگاه اجرایی و شرکت های خدمات رسان داشتند دادِ مردم را درآورده و دامنه نارضایتی ها را دوچندان کردند که البته نتیجه آن همه نارضایتی در انتخابات دوازدهم اسفندماه 1390 حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تبلور یافت.

انتخاباتی که کاندیدای برنده را از چنارستان راهی بهارستان کرد و با وجود تمامی تلاش هایی که این نماینده هم کرد نتوانست بویراحمد بویژه بویراحمد مظلوم سفلی را از فقر، محرومیت، هلاکت و نابودی در زیرساخت های توسعه ای نجات دهد.

چهارسال بعد از انتخابات نهم، نوبت به انتخابات دهم رسید و باز هم ترس از بازگشت به سال های پایانی دهه 80 باعث شد تا این بار نیز بویراحمد سفلی و علیا بطور نسبی متحد شده تا شاهد تکرار آن انتصابات نگران کننده نشوند و دوباره چنارستانی ها روانه بهارستان شدند و البته این بار داربست های فرمانداری بویراحمد در گلستان 12 برپا شد. 

در بین تصاویر منتشره و در صف اول آئین تجلیل از اعضای ستاد ائتلاف رئیس جمهور منتخب، کسانی را دیدم که اصلا اعتقادی به رشد و تعالی فرزندان سفلی ندارند.

کسانی را دیدم که تنها دلیل مخالفت با مهدی روشنفکر را در انتخابات یازدهم مجلس، " سفلی بودن " او می دانستد و می دانند و جالب اینکه حالا تصاویرشان را در شورای ائتلاف زیارت می کنیم.

در این پیام نمی خواهم بین بویراحمد علیا و سفلی تقابلی ایجاد کنم چرا که " جریان ندای وحدت " برای " تعامل "و " وحدت " امده، نه برای " تقابل " و " تَفَرُق".

کسانی را در تصاویر همایش ائتلافیون دیدم که عامل اصلی انشقاق و اختلاف بین دو بویراحمد اند.

کسانی را دیدم که اصلا اعتقادی به ائتلاف نیروهای انقلابی ندارند چرا که در کارنامه سال های اول انقلاب شان تاکنون شیوه و منشی برای ائتلاف فرزندان انقلاب از خود نشان نداده اند.

روی سخنم با مردم بویراحمد علیا و سفلی است.

همتبارانم، مراقب باشید که به نام ائتلاف، اختلاف ایجاد نکنند، به نام دین بر گُرده دین نزنند، به نام اسلام بر علیه اسلام حرکت نکنند و به نام رئیسی بفکر انتخابات مجلس دوازدهم نباشند.

همفکرانم، مدعیان ائتلاف بدنبال حذف سردار " اتحاد بویراحمد " از جریان سیاسی حامی رئیس جمهور منتخب اند و اگر نبودند، در همایشی که باید " دکتر روشنفکر " میزبان اصلی او می بود نباید اینگونه عمل می کردند.

آن گاه که " دکتر روشنفکر " در کنار پیرزن و پیرمرد " دلی رچی مارگون " بر روی خاک های گرمازده زانو زده بود تا دردهای آنها را بشنود، آقایان مدعی ائتلاف در زیر بادهای خُنک اسپیلت های سالن همایش بفکر تقسیم غنایم برای بدست گرفتن مسوولیت های آینده دولت محرومان و مستضعفان بودند.

مردم دیارم، جریان ندای وحدت برای شکستن تابوهایی به میدان آمده که سال ها بود مسوولیت های کلان استانی را در دست داشتند و پاسخگو نبودند.

جریان ندای وحدت برای شکستن مَنیت ها، فخر فروشی ها و حذف طبقاتی شهروند درجه یک و پنج آمده است. برای شکستن اختلاف در سفلی و علیا آمده است.

همتبارانم، هنوز تا مجلس دوازدهم شورای اسلامی سه سال دیگر وقت باقی است اما زمانی که شماها بدلیل مشکلات متعدد اقتصادی در رنج و فلاکت بسر می برید و فرزند شما جناب حاج روشنفکر درحال پیگیری امورات تان برای رفع آنان است عاملان اختلاف در بویراحمد بفکر برگزاری متینگ های انتخاباتی خود هستند.

جریان وحدت، بیدی نسیت که از این بادها بلرزد و قطعا پاسخ این حرکت های اختلاف انگیز را بار دیگر در حمایت از " سردار وحدت جناب دکتر روشنفکر " خواهد داد.

مراقب باشید که تاریخ در حال تکرار است و در تاریخ، سردارانی فاتح تاریخ لقب گرفتند که " مردانه " از " سرزمین و همتاباران " خود دفاع کردند اگرچه در این بین نیز کشته می شدند.

خبردنا: بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

این پایگاه خبری آمده انتشار نوشته های مرتبط با این نوشتار هم است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تیرتاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
1
1
شک نکنید با توجه به ظلمی که روشنفکر در انتخابات شورا به بویراحمد گرد دور ایند اتحادی به فرمانده منتظریان که از همین حالا در شرف است بوجود می اید
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
1
برادر ندا پایگاه رایهای شما که اکثرا رضایی بالا بوده چطوری بارییسی رای دادین
بویراحمد
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
0
چه جالبه دوتکه راگزینشی دادن پستها شما راانداختین بعد شما که میگفتین مستقلین تازه اولش منتظراحمدی نژادبودین بعد رفتین محمد دوباره رضایی
نام:
ایمیل:
* نظر: