به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سید ابراهیم رئیسی با جضور دست اندرکاران یکی از ستادهای حامی رییسی در یاسوج برگزار شد.

نامه وارده: در این جلسه اما سخنانی در خصوص حوزه گچساران و باشت توسط یکی از سخنرانان بیان شد که موجبات رنجش حتی خود اصولگرایان را نیز بهمراه داشت.

اولا اینکه آقای رئیسی به صراحت اعلام کرده بود ستادی نداشته است و برپایی ستاد به نام او و در ادامه جلسه تجلیل از اعضا که سخنان عنوان شده در آن نیز کوبیدن بر طبل تفرقه است، جفا به حیثیت رئیس جمهور مُنتخب است.

جالب تر آنکه ریاست ستاد مرکزی که حُکم از تهران داشت در این نشست نبود ‌‌‌‌و صرفاً شاهد حضور افرادی بودیم که همواره مُتهم به داشتن نگاه حاکمیتی بلامنازع در فضای سیاسی استان هستند.

شعار نخستین رئیس جمهور منتخب، وحدت و همدلی همه اقوام و دیدگاه ها بود، اما این نشست به نام نیروهای نزدیک به او دقیقاً ضدیت با خواستگاه فکری رئیسی داشت.

این دست حرکت ها قطعاً مردم را از آینده دولت جدید ناامید می‌کند، وقتی فردی شاخص از جریان اصولگرایی در جلسه مُنتصب به رئیسی که اتفاقاً مسئولیتی هم در این ستاد نداشته، می آید و سخنرانی می‌کند، آن هم سخنانی که بوی تفرقه و توهین و پس زدن عده ای دیگر از آن شنیده می‌شود، موجب رنگ باختن شعارهای دولت جدید در نظر مردم می‌شود.

بزرگان جریان اصولگرایی نیز خود ناراضی از سخنان ایراد شده در این همایش بودند و تقریباً همه چهره های شناخته شده این جریان کوبیدن بر طبل تفرقه را محکوم کردند و البته این را باید به فال نیک گرفت که تمامیت خواهی ها جایی در هیچ جریان سیاسی ندارد.

ستادهایی که به نام سید ابراهیم رئیسی فعال بودند قطعاً اگر دوست دار او هستند و به دنبال کمک برای گذر از دوران سخت، باید به جای تفرقه افکنی به دنبال جذب همه اندیشه ها و استفاده از ظرفیت همه نگرش ها با کنار گذاشتن ایرادات آنها باشند.

متاسفانه اینکه همین روز اول شمشیر از رو کشیده شود عاقبت خوبی را برای آینده دولت جدید ترسیم نمی‌کند.

خبردنا بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

این پایگاه خبری آمده انتشار نوشته های مرتبط با این نوشتار هم است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
چه فشاری بهتون اومده
نام:
ایمیل:
* نظر: