به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
فرماندار گچساران:
فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، آخرین شرایط مهار آتش سوزی جنگل های ارتفاعات نارک این شهرستان را تشریح کرد.

" علیرضا اتابک " در گفت و گو با خبردنا گفت: هم اکنون در ارتفاعات نارک به همراه 150 نیروی انسانی در حال خاموش کردن شعله های آتش هستیم و وزش باد، گرمای هوا و سخت گذری منطقه، شرایط را برای مهار کامل آتش سخت کرده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از آتش سوزی در این ارتفاعات به سختی مهار شده است، اظهارداشت: امیدواریم وزش باد و روشن شدن دوباره کُنده های درختان در اراضی جنگلی و مرتعی سبب شعله ور شدن دوباره شعله های آتش در ارتفاعات نارک نشود.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:میزان خسارات و یا سطح هکتاری آتش گرفته هنوز پایش نشده و اکنون نمی توان آمار درستی از میزان خسارات ها داد.

اتابک از پرواز مستمر بالگرد هوایی برای کمک رسانی به نیروهای امدادی مستقر در ارتفاعات نارک گچساران هم خبرداد و یادآورشد: اگرچه بخش زیادی از شعله های آتش در این ارتفاعات مهار شده اما برای خاموش شدن کامل این شعله ها نگرانی هایی باتوجه به سخت گذر بودن ارتفاعات و وزش بادهای شدید داریم.

به گزارش خبردنا، شعله های آتش بیش از 72 ساعت است که جنگل ها و اراضی مرتعی در ارتفاعات نارک گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را در نوردیده و همچنان ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: