به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در روز پانزدهم تیرماه جاری در آئین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رئیسی در یاسوج مطالبی را بیان کرد که با واکنش های مختلفی از سوی فعالان سیاسی قرار گرفت.

به گزارش خبردنا/ " ستار هدایتخواه " در آن نشست با مقایسه آزادی خرمشهر و آزادی گچساران گفت که همانگونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد، مردم در انتخابات میان دوره ای گچساران هم، گچساران و باشت را از دست جریانی فاسد، اشرافی و رانت خوار نجات دادند.

" غلامرضا تاج گردون " نماینده مجلس گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی که البته اعتبارنامه وی در مجلس یازدهم تائید نشد در پیامی شدیدالحن نوشت: شنیدم انسان معلوم الحال پس زده شده از دامن مردم عزیز بویراحمد، فرد پیشانی پینه بسته به تظاهر، در کنار نوکر سرسپرده رانده شده از دامن مردمان مظلوم پاک فطرت گچساران وباشت باد به غبغب انداخته و افاضه لجن مال فرمودند و گفتند خرمشهر (گچساران) را خدا آزاد کرد. گچساران در بند نبود و هشت سال گذشته از بند کثیف امثال شما رهایی پیدا کرده و آزاد شده بود. اگر چند صباحی بویی می‌شنوی و فکر می‌کنی می‌توانی مجدد این مردم و این خطه را به دست نوکران سرسپرده‌ات به بند کشی اشتباه می‌کنی. این بو، بوی کباب نیست. حال که به لطف همه یارانت و در میدان بدون رقیب واقعی و با مشارکت حداقلی چند صباحی بر کرسی غصبی می‌نشینید فراموش نکنید تاریخ به شما بارها درس حکمت و اخلاق آموخت و پند نگرفتید و کی می‌شود چون یاران سرسپرده‌ات پرده ستاری خدا کنار رود و آنچه که نباید آشکار گردد هویدا شود. بنشینید و حکمت الهی را ببینید. امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد تا هیچگاه امثال من که بسیجی کوچک آزادسازی خرمشهر بودیم فراموش نکنیم خدایی هست که می‌تواند بر همه قدرتها تسلط یابد. منتظر می‌مانیم.

البته " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " نماینده اصولگرای کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی هم در انتقادی تلویحی از " هدایتخواه " نوشت: به عنوان سرباز این نظام و خدمتگزار بی منت این مردم عزیز به کسانی که در استان زیر عَلَمِ آقای رئیسی سینه زدند توصیه می کنم که مانند مار هفت سر بر یر غنائم به جان هم نیفتید و به مردم مظلوم استان که بیشتری رای را به سبد جمهوری اسلامی  ریختند رحم کنید که وحدت چاره کار است. 

شکرگزاری در عرصه سیاسی و انتخابات دمیدن آرامش به بدنه جانعه است تا در فضای وانفسای فعلی موفق و نا موفق در سایه وحدت ترمیم برادری پیدا کنند نه دیگه با قیاس نه الفارق در جامعه پلشتی های بداخلاقی رواج پیدا کند.

از مدعیان مسائل معنوی و اخلاقی وحدت و آرامشم آرزو است.

اما این بار نوبت به دکتر کیان دهراب پور دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده است.

وی که یکی از گزینه های کاندیداتوری جریان اصولگرایی برای انتخابات یازدهم مجلس شورای در حوزه  انتخابیه بویراحمد و دنا بود و در شب آخر راه خود را با انتشار پیامی جدا کرد با گذاشتن تصویری در پیج شخصی خود در اینستاگرام نسبت به سخنان " هدایتخواه " واکنش دادند.

دکتر دهراب پور نوشت:  این رورها باید منادی وحدت در بین مردم استان باشیم، نه اینکه با قول و یا با فعلمان عامل تفرقه و مولد بحران در منطقه باشیم.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
0
0
اینو بذارم کجای دلم؟
از کی تا الان ایشون صاحب نظر شده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
0
0
چه جالب بروببین مردم میگین کیها عامل اختلافن
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
برادر شما که امتحان پس دادین یکدوره توی شورای شهر یاسوج هدایت خواه ازتون حمایت نکرد 300دونه رای اوردین حالا چراااااا....
نام:
ایمیل:
* نظر: