به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبردنا/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

" پروانه نیک مرام " مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشجوی دکترای و دارای ۲۴سال سابقه کار است که از سال ۹۱ تا ۹۶ به‌عنوان معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان را در کارنامه خود دارد.

وی به مدت پنج سال رئیس اداره کار، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت بود و همچنین رئیس، کارشناس مسئول و کارشناس در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را در کارنامه خود بهمراه دارد.

در حکم جدید پروانه نیک مرام آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان عضو «شورای مشاورین» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می‌نمایند با عنایت به جایگاه موثر این وزارت انتظار می‌رود با بهره مندی بهینه از کلیه منابع و ظرفیت‌های موجود و ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی و خلق فرصت‌های جدید نسبت به تحقق امور مربوطه اقدام موثری را به عمل آورید از خداوند منان توفیق روز افزون شما را در مسیر خدمت به میهن اسلامی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.

محمد شریعتمداری وزیر 

گفتنی است " آیت الله ارمغانی فرد " که جایگزین " نیک مرام " شده پیش از این مسئولیت معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.

زمان برگزاری آئین و تودیع معارفه این مدیران مشخص نیست.

خبردنا/ صمیمانه از زحمات سرکارخانم نیک مرام تجلیل و انتصاب برادر ارمغانی فرد را تبریک می گوید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
0
به احتمال کوتاهترین عمر مدیریتی نامبرده در گینس ثبت خواهد شد الی برکت الله
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
این هم خواهر زاده کربلایی کریمی هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر: