به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
با حضور مسئولان قضایی، سیاسی و نظامی انتظامی استان:
دادستان نظامی استان مدعی العموم جامعه و نیروهای مسلح است و لازم است دقت کند، خیلی از جامعه و مردم و شکات، از حق خود محروم نشوند.

خبردنا/ آیین تکریم دادستان نظامی استان در یاسوج برگزار شد.

در مراسمی با حضور مسئولان قضایی، سیاسی و نظامی انتظامی استان دادستان نظامی استان معرفی شد.

به گزارش خبردنا در آیینی که بصورت ویدئو کنفرانش در سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و استان برگزار و ستار طالبی پور بعنوان دادستان نظامی استان معرفی و از خدمات ایمان حیدری دادستان قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این آیین علیرضا شیخ علی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در سخنانی اظهار کرد: رسیدگی به تظلمات و شکایاتی که مردم و نیروهای نظامی و انتظامی از فرماندهان دارند، وظایف دادستان نظامی است.

شیخ علی در ادامه با بیان اینکه، نیروهای مسلح آرامش و امنیت را به جامعه تزریق و به مردم هدیه می دهند، گفت: هدف نیروهای مسلح ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام قضایی افزود: با این همه خدمات نیروها، اما برخی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که لازم است به شکایات و دادخواهی ها رسیدگی کنیم.

وی تأکید کرد: رسیدگی به تظلمات مردم و نیروهای مسلح، برای اجرای عدالت است و تلاش های ارزنده را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: دادستان نظامی استان مدعی العموم جامعه و نیروهای مسلح است و لازم است دقت کند، خیلی از جامعه و مردم و شکات، از حق خود محروم نشوند.

شیخ علی در پایان گفت: در اجرای قانون، نشاط و شادی را به جامعه تزریق و حداقل دافعه و حداکثر جاذبه را داشته باشیم.

در ادامه سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در سخنانی، خدمات انجام شده در استان را مرهون انقلاب و جمهوری اسلامی ایران عنوان و در خصوص پیشرفت هایی که به برکت انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اظهار کرد: فرزندان این استان به برکت انقلاب، هیچ قله ای از علم و موفقیت نیست که به آن دسترسی پیدا نکرده اند.

ملک حسینی با اشاره به طرح تحول در قوه قضائیه گفت: با اجرای این طرح در استان و ریاست فعلی دادگستری استان و تلاش برای انتصاب نیروهای جوان در مناصب قضایی، میانگین سنی مسئولان قضایی استان 35 سال است.

وی افزود: در این دوره شاهد ارتقاء رضایت مندی مردم و کیفیت در دادگستری استان هستیم.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان، ضابطین را جدا از خود نمی داند، چون همه سربازان یک نظام بوده و هر یک وظیفه ای داریم.

  

در این آیین ستار طالبی پور که پیش از این سمت معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان را بر عهده داشت، به عنوان دادستان نظامی استان معرفی گردید.

لازم به ذکر است ایمان حیدری نیز به عنوان دادستان نظامی استان چهار محال و بختیاری منصوب شده است.

خبردنا با تقدیم صمیمانه ترین تبریکات به دستگاه محترم قضایی بویژه استاد ارجمند جناب آقای طالبی پور که ار قضات خوشنام، مردمدار و بااصالت این دستگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شوند ، آرزوی توفیق دوچندان برای ایشان از حی لایزال مسآلت دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: