به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
نماینده ادوار هشتم و نهم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پیام اینستاگرامی، رفتار نماینده بهبهان در بحث احداث سد مارون 2 را گستاخانه خواند و از نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس خواست جلوی گستاخی های " مظلومی آبرزگه " نماینده فعلی بهبهان بایستد.

به گزارش خبردنا/ " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " نماینده ادوار هشتم و نهم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پیام اینستاگرامی خود نوشت:

افسوس اگر در دولت سازندگی، مسئولین وقت استان و نماینده مردم در مجلس در اهمیت سد کلات به عنوان مارون یک برای دشت های تشنه دهدشت و چرام و بهمئی و لنده توجه می کردند، الان نماینده مردم بهبهان که تمام دشت های بهبهان بوسیله آب های سرزمینی کهگیلویه بزرگ آبیاری شده است این چنین گستاخانه حرف نمی زد.

حالا که بعد از هشت سال دوندگی بنده و مدیران وقت سازمان آب استان، مجوز احداث سد مارون دو گفته شد و مطالعات آن هم انجام گرفت و بعد از بنده با پیگیری های مُجدانه سردار هاشمی به عنوان نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ، سد مذکور به مرحله اجرا رسید نوبت نماینده فعلی مردم است که با همکاری مدیران مربوطه و شخص استاندار استان، جلوی این گستاخی ها بایستند و نگذارند که این پروژه سرنوشت ساز تعطیل شود.

به گزارش خبردنا، " سیدمحمد موحد " نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس در توئیتی از احداث سد مارون 2 معروف به سد آبریز در حوزه انتخابیه خود خبرداد.

" محمدطلا مظلومی آبرزگه " نماینده کنونی بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی تاکیدکرد که این سد احداث نخواهد شد و جلوی اجرایی شدن آن را خواهد گرفت.

" سیدعلی محمد بزرگواری " نماینده هشت ساله کهگیلویه بزرگ در توئیتی به " مظلومی آبرزگه " نوشت: با دُم شیر بازی نکن.

" محمدطلا مطلومی آبرزگه " نماینده بهبهان و آغاجاری در توئیتی پاسخ داد که ریشه عدم توسعه یافتگی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در قصور و بی مبالاتی ادوار گذشته است.

" سیدعلی محمد بزرگواری " حالا در پیام اینستاگرامی از موحد نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم خواسته است جلوی گستاخی های " مطلومی آبرزگه " بایستد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
2
خاک تو سر مظلومی
میر حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
2
بزرگواری عزیز شیطنت بس است. دیگر چه برتامه ای داری .نکنه بردن تاجگردون به دهدشت در این روزها هم قسمتی از پازل این فتنه است.
میر حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
1
عادل جان چرا پخش نمیکنی
نام:
ایمیل:
* نظر: