به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
مدیرکل مدیریت بحران استان  :
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از وارد شدن خسارت های متعدد ناشی از بارش های شدید تابستانه به برخی از روستاها و مناطق عشایری این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا، محمد محمدی در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به برخی از خسارت های وارده به محورهای مواصلاتی روستایی و عشایری در چهاد شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: متاسفانه حجم این خسارت ها بالا و تا پایان اتمام بارش ها نمی توان این خسارت ها را ارزیابی کرد.

وی گفت: البته ما چند روز قبل از شروع بارش ها با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی، هشدارهای لازم را در این ارتباط داده بودیم اما متاسفانه هم اکنون شاهد خسارت های گسترده در شهرستان های  بویراحمد، دنا، چرام و مارگون هستیم.

محمدی از تلف شدن دام عشایر و صاعقه زدگی تعدادی از عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در روز گذشته هم خبرداد و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از منازل مسکونی و محورهای مواصلاتی روستایی در سطح استان  هم دچار خسارت های شدیدی شده اند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ مزرعه پرورش ماهی در منطقه تفریحی تنگ مهریان یاسوج خسارت زیادی دیده اند و متاسفانه دهها تن از ماهی این مزارع بطور کامل تلف شده است.

محمدی افزود: انتظار داریم مردم استان مراقبت های لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کرده و از حضور در مسیر رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش خبردنا، سامانه بارشی موسمی جنوبی به استان کهکیلویه و بویراحمد از عصر روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به این استان ورود کرده و تا عصر امروز دوشنبه ادامه دارد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: