به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
فرماندار کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموعه علوم پزشکی یاسوج گلایه داریم، اظهارداشت: امیدوارم آقای یزدان‌پناه سری به دهدشت بزند و ببینید در بیمارستان چه خبر است چرا که یقین دارم با پنکه نمی‌شود به جنگ کرونا رفت.

به گزارش خبردنا، " دارا کریمی نژاد " در نشست ستاد کرونای کهگیلویه در فرمانداری این شهرستان   گفت: امکانات سرمایشی بیمارستان دهدشت که در واقع بیمارستان شهرستان های کهگیلویه ، چرام و لنده نیز می باشد در سطح سال های اول انقلاب است.

وی با بیان اینکه گرمای هوا در شهرستان گرمسیری کهگیلویه به بیش از 50 درجه هم رسیده است، خاطرنشان شدت گرما در نبود تجهیزات سرمایشی فاجعه به بار آورده و بیمار نمی‌داند با گرما مبارزه کند یا با بیماری کرونا.

رئیس ستاد کرونای کهگیلویه گفت: 11 میلیاردی که مرتب وعده آقایان می‌دهند احتمالا در این دولت تزریق نمی‌شود که اگر هم برسد با توجه به تقسیم بندی بین بیمارستان‌ها مبلغ ناچیزی به دهدشت خواهد رسید.

کریمی نژاد با تاکید براینکه بیش از اندازه به مردم کهگیلویه ظلم شده است، یادآورشد: امیدواریم وضعیت غیر قابل تحمل کهگیلویه را آقای یزدانپناه رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و وزارت بهداشت ببینند و برای رفع آن ورود کنند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در بازدید شب گذشته از بیمارستان دهدشت عرق شرم ریختم، اظهارداشت: وسایل سرمایشی برای بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت پنکه است.

کریمی نژاد گفت: بستری‌های کرونایی در شهرستان کهگیلویه رو به افزایش است و هر چه جلوتر می‌رویم مشکلات ناشی از توزیع ناعادلانه امکانات در بیمارستان دهدشت بیشتر نمایان می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
0
این آخرای دولت خیلی داری مطالبه گری میکنی و نقش ناجی را بازی میکنی
نام:
ایمیل:
* نظر: