به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
بررسی احتمالات سفر نماینده سابق گچساران به کهگیلویه بزرگ :
" تاج گردون "با " قادر لاهوتی " و " محمود منطقیان " دو فعال سیاسی شناخته شده کهگیلویه بزرگ دیدارهای جداگانه ای داشت که از این دیدار ها چند عکس رسمی و فیلمی کوتاه بدون هیچ خبر خاصی منتشر شده است .

خبردنا : نماینده سابق " گچساران و باشت " دور تازه ای از فعالیت های خود را در کهگیلویه بزرگ آغاز کرده است .

به گزارش " خبردنا " ، " غلام رضا تاج گردون " در چند روز گذشته به دیدار تیم هندبال " خائیز " کهگیلویه بزرگ رفت و شماره 19 این تیم را از سوی مربی و دست اندرکاران این تیم پذیرفت .

این فعال سیاسی سپس به دیدار برخی سیاسیون شناخته شده کهگیلویه بزرگ رفت و با آنها به دیدار و گفتگو پرداخت .

" تاج گردون "با " قادر لاهوتی " و " محمود منطقیان " دو فعال سیاسی شناخته شده کهگیلویه بزرگ دیدارهای جداگانه ای داشت که از این دیدار ها چند عکس رسمی و فیلمی کوتاه بدون هیچ خبر خاصی منتشر شده است .

رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این دیدارها بر علاقه و ارتباطات گسترده خود با مردم کهگیلویه بزرگ سخن گفته است .

مردم کهگیلویه بزرگ در طول سالهای پس از انقلاب همواره از حاج " بهرام تاج گردون " و " غلامرضا تاج گردون " حمایت های علنی و قابل توجه ای داشته و همواره مورد محبت مردم این مناطق بوده اند و هستند . درخواست های متعدد مردم کهگیلویه بزرگ از تاج گردون برای کاندیداتوری در این حوزه انتخابیه همواره در ادوار گذشته نشان دهنده بخشی از علاقمندی آنها به تاج گردون ها است .

 سفر تاج گردون به کهگیلویه بزرگ را می توان از جهات بسیاری مورد بررسی و تفسیر قرار دارد :

1- این سفر هیچ هدف سیاسی و انگیزه ای انتخاباتی نداشته و تنها دیدارهای ساده و از روی رفاقت های قدیمی بوده است . ( کمترین حالت )

2- تاج گردون در داستان اعتبار نامه بشدت از "موحد" نماینده کهگیلویه بزرگ دل چرکین است و از هر فرصتی برای حذف موحد از صحنه سیاسی این حوزه انتخابیه قطعا اسنفاده خواهد کرد .

حضور وی و دیدار با دو تن از مخالفان اصلی سیاسی موحد برای متحد کردن آنها و زدن ضربه اساسی در انتخابات آینده به نماینده پرسابقه کهگیلویه بزرگ خواهد بود .

تاج گردون علاوه بر اینکه مورد علاقه و حمایت آقایان " منطقیان و لاهوتی " از طیف اصلاح طلب است مورد حمایت و علاقه "حاج آقا بزرگواری و سردار هاشمی " دو نماینده پیشین کهگیلویه بزرگ از طیف اصولگرا نیز است .

این پذیرش از سوی این چهار فرد اصلی دارای جایگاه های اجتماعی ممتاز در کهگیلویه بزرگ و اتحاد آنها قطعا خبری بسیار تلخ و ناگوار برای موحدی است که دوست ندارد آخرین حضورش در فعالیت های اننخاباتی سیاسی کهگیلویه بزرگ را با شکست تجربه نماید . موحد بهتر از هرکسی می فهمد این اتحاد چه پیامدهایی را برای او خواهد داشت !

3- "تاج گردون" قصد کرده تا در کهگیلویه بزرگ نامزد انتخابات شود و قطعا شکست موحد در زادگاهش و یایان دادن به عمر سیاسی وی در حوزه انتخابیه ای که سالها تک سوار آن بوده می تواند مرهمی بر داغ روز رد اعتبار نامه تا حدودی باشد و التیامی اندک دهد .

موحد از محبوبیت تاج گردون در کهگیلویه بزرگ بخوبی آگاه است و البته می داند که اگر تاج گردون در حوزه انتخابیه اش نامزد و تایید شود که بنظر می رسد هر دو شدنی است او با سونامی مواجه خواهد شد که هم از حوزه انتخابیه اش به سوی تاج گردون سرازیر می شود و هم باید شاهد افزایش گردشگر در جمعه رای گیری در زادگاهش باشد .

4- تاج گردون قصد دارد تا خود نامزد گچساران و باشت شود اما کهگیلویه بزرگ را نیز با محبوبیت خود برای رقیب آتی موحد که قطعا بزرگواری یا سردار هاشمی خواهد بود متحد نماید که اگر چنین شود باز باید تا حدودی شکست موحد را قطعی دانست .

اتحاد مربع " لاهوتی ، منطقیان ، بزرگواری و هاشمی " در مقابل " موحد " بسیار خبر ناخوشایندی برای اردوگاه موحد خواهد بود . اگر به این اتحاد سخنرانی " تاج گردون " در شهرستانهای " چرام ، دهدشت ، لنده و بهمئی " را برای شکست موحد اضافه نماید آنگاه موج مردمی قابل تصورتر خواهد بود .

باید منتظر ماند و دید که تحرکات تاج گردون در کهگیلویه بزرگ در آینده ای نزدیک چه پیامدهای سیاسی را به دنبال خواهد داشت . در این باره بیشتر خواهیم نوشت.

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد عزتمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
3
1
یا خدا / زنده باد تاج گردون/ آرزو می کنم یکبار دیگر به دکتر تاج گردون اما این بار در کهگیلویه بزرگ رای بدهم
سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
4
پایی که جا ماند در گچساران تاجگردون را شکست داد ، دیگه چیزی برای گفتن در گچساران و کهگیلویه نداره ، لاهوتی و منطقیان هم هیچ وقت با هم متحد نمیشن ، موحد هم بیدی نیست که با این بادها بلرزه
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
3
هیچ امیدی به اتحاد لاهوتی و منطقیان نیست ، هر دو تاشون خودخواه هستن
موحد بهتر از دوتاشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
3
شتر درخواب ببند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
3
علی بازی دلت به تاج گردون خوش کن تاجگردون دیگه مرد برای همیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
0
علیبازی جان کم بر این طبل تو خالی بکوب
نام:
ایمیل:
* نظر: