به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
رشد وحشتناک و سرسام آور بیت کوین در کمتر از ۱۰ روز همه را مجذوب این بازار کرد.شاهد بی اعتمادی وحشتناک به بورس بودیم و اعتماد به دنیای ارزهای دیجیتال. هر روز شاهد خروج از بازار بورس به سمت بازار رمز ارزها بودیم و هنوز هم هستیم.

خبردنا - محمدمهدی فرجی: فروردین ۱۳۹۹ شاهد سودهای کلان هر روز در بازار بورس بودیم. در روزهایی که کرونا تازه داشت شیوع پیدا می کرد هر روز شلوغی دفتر های پیشخوان و دفتر کارگزاری ها را شاهد بودیم.

هر روز رکورد ورود پول به بورس شکسته می شد. این سرمایه های ذخیره شده مردم بود اعم از ملک و ماشبن های شخصی شان،خیلی ها هم متاسفانه با دریافت وام و قرض از آشنایان به امید چندبرابر کردن پول هایشان وارد شدند.

بازار هر روز شاهد ۵+های وسوسه انگیز و جذاب بود، ارقام دلچسبی که همه را داشت به آمال و آرزوها میرساند.همه چیز خیلی خوب پیش می رفت تا اواسط مُرداد! آن بازار سراسر سبز یکدفعه چنان قرمز شد که گویی یکی آنطرف رنگ به نقشه می پاشید. امید ها هر روز کمرنگ و کمرنگ تر شد آن همه سود داشت می رفت و کم کم از اصل سرمایه مردم داشت کم می شد.

از اواسط زمستان یکدفعه همه جا زمزمه هایی به گوش می رسید به اسم رمز ارزها!

یک اسم بیرون می آمد به اسم bit coin!

رشد وحشتناک و سرسام آور بیت کوین در کمتر از ۱۰ روز همه را مجذوب این بازار کرد.شاهد بی اعتمادی وحشتناک به بورس بودیم و اعتماد به دنیای ارزهای دیجیتال. هر روز شاهد خروج از بازار بورس به سمت بازار رمز ارزها بودیم و هنوز هم هستیم.

از نکته ای که همه از آن هراس داریم ورود بدون دانش و اطلاعات کافی مردم به این بازار.

بیت کوین،ریپل،تتر،اتریوم،دوج کوین و.....نام آشناهای بازار که این مدت حسابی کام مردم جهان را شیرین کرده اند. در این بازار شاهد حداقل هزار ارز مختلف بوده که باز شاهد آن هستیم هرکدام بیشترین میزان سود آوری را داده است هجوم و هجمه مردم در آن ها بیشتر است بدون تحلیل و اطلاعات کافی.

بازار جذابیت های بیشتری برای مردم دارد،بازاری که ۲۴ ساعته هست تعطیلی در کار ندارد و شما در هر ساعت از روز امکان معامله دارید.دیگر صف و خرید و فروشی به آن صورت نیست که الزاما راس هشت و نیم صبح شاهد سفارش گزاری برای خرید یا فروش باشیم با آن همه استرس بالا.

مزیت برتر این بازار نقد شوندگی بسیار بالا است که شما بعد از سفارش گزاری کمتر از یک ساعت پول به حساب شخص می آید.در بورس حداقل ۲ روز زمان نیاز بود برای دریافت پول و کارگزاری در آن ۲ روز بیشترین استفادهداز پول را می برد.

کارمزد کمتر نسبت به بورس در هرخرید فروش از عوامل برتری این بازار نسبت به بورس است.

نوسانات زیاد اعم از مثبت و منفی از دلایل بالای علاقه مندی مردم به این بازار است.

در بعضی از روزها بعضی از این رمزارزها ممکن است تا ۴۰۰ درصد حرکت رو به بالا داشته باشد.

این همان روش کسب درآمد مدنظر ما ایرانیان است،ره صد ساله را یک شبه رفتن!!

البته که درس بزرگی که باید از بورس گرفته باشیم آموزش (اصولی) است.بدانیم که بخریم کی بفروشیم!

تاجر بودن در این بازارها مهم است که شما از درآمدهای کسب شده سرمایه گزاری کنید و فقط دل به این این گونه بازار ها نبندید.

آنهایی که بلد کار در بورس بودند قبل از ریزش مبالغ بالایی از پول های خودشان را نقد کردند و سرمایه گزاری کردند.

در این بازار شما باید مدیریت سرمایه را یاد بگیرید و به درست ترین شیوه ممکن انجام دهید.این همان تفاوت بزرگ بلدکار های بازار نسبت به بقیه مردم است.

حواستان به کلاهبرداران این بازارها باشید. در مدت زمانی که بورس در حال صعود و رشد بود اگر سری به پیج های اینگونه افراد می زدید مطالب فراوانی در ارتباط با بازار و شرکت ها فعال بازار در ارتباط با سهم ها می گذاشتند ولی الان مسیر خودشان را ۱۸۰ درجه عوض کردند و به سمت رمز ارزها آمده اند که شما مجبور به خرید پکیج های آموزشی خود کنند. این ها به اصطلاح پکیج فروش نام دارند.

آموزش، مدیریت سرمایه، نداشتن حرص و طمع اصول امکان موفقیت در هربازار مالی را برای شما به همراه دارد.

پرسود باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: