به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
گزارش ایلنا از یاسوج؛
خبردنا/ خبرها و تصاویری که از طسوج دیروز و دیشب در فضای مجازی ارسال شد نشان می‌داد که حجم خرابی‌ها بالاست اما به قول مردم محلی طسوج سیل دیروز، دار و ندار آنها را از بین بُرده است.

به گزارش تصاویر ارسالی خبردنا، باران‌های بی سابقه دیروز موجب شد که حجم خرابی‌ها در شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه منطقه گردشگری و عشایری طسوج با آسیب‌های زیادی مواجه شود.

خبرها و تصاویری که از طسوج دیروز و دیشب در فضای مجازی ارسال شد نشان می‌داد که حجم خرابی‌ها بالاست اما به قول مردم محلی طسوج سیل دیروز، دار و ندار آنها را از بین بُرده است.


آسیب رساندن به خانه‌ها و تاسیسات آبیاری و باغات تا تخریب کامل آبشار اَلمون و درختان تنومند (سپیدارها) و زنبورها و احشام باعث شد که زندگی مردم طسوج دچار دگرگونی شود.



 یکی از مردم محلی و از کشاورزان و باغداران طسوج گفت: هر چه دار و ندارم بود را سیل بُرده است.


وی با ابراز نگرانی در خصوص خسارات وارده به وی و خانواده‌اش در سیل اخیر طسوج گفت: همه وسایل زندگی ام یخچال و وسایل دیگر را سیل خراب کرد و 85 کندوی زنبور عسل داشتم را سیل نابوده کرده است.

این ساکن روستای طسوج گفت: باغ‌های گردو و دیگر درختان ثمری از بین رفت و به علت سیل و آوردن درختان تنومند و برخورد با ماشین دچار خسارات زیادی شده است.

وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد که به داد مردم طسوج برسد. 

 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: