به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی کشور:
با حضور معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور مدیر جدید صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبردنا/ علی رضا همتی معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی کشور در این آیین گفت: همدلی و همکاری کارکنان صندوق، عامل مهمی برای خدمت مطلوب به مردم و رضایت مندی آنان است.

همتی افزود: صندوق کارآفرینی امید در سال‌های اخیر اقدامات خوب و نوآورانه‌ای انجام داده که منجر به رونق تولید و اشتغال در کشور شده است.

وی انجام تفاهم نامه با بیش از ۵۰ دستگاه و حمایت از تولیدات روستایی و کسب کار‌های خرد و زود بازده را از برنامه صندوق کارآفرینی امید کشور دانست، و اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از کسب و کار‌ها حمایت کند تا بستر برای شکوفایی و رونق تولید و اشتغال فراهم شود.

ارسلان حسن پور مدیر سابق صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: در این مدت ۱۸ هزار و ۴۵۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه افزایش ۱۱ برابری داشته اشت.

در پایان این جلسه با حکم مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور ، " کاظم حاجی پور " به عنوان سرپرست صندوق کار آفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات ارسلان حسن پور مدیر صندوق سابق این صندوق تقدیر شد.

گفتنی است با حُکم اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور، ارسلان حسن زاده به عنوان مدیر صندوق کارآفرینی امید منطقه ۹کشوری منصوب شد.

منطقه ۹ کشوری شامل استانهای همدان، کردستان ، لرستان ، ایلام کرمانشاه می باشد.

ارسلان حسن پور به مدت بیش از ۸ سال مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت که با تعامل و ارتباط موثر در عرصه ملی و استانی گامهای بزرگی برای کمک به رونق تولید و اشتغال در اقصی نقاط استان برداشته است.

خبردنا با تقدیر ویژه از حمات برادر حسن پور و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید، انتصاب برادر حاجی پور را نیز به ایشان و همکاران شان در بانک کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و امیدست با پرداخت تسهیلات کم بهره و احترام ویژه به وام گیرندگان حتی وام گیرندگان بدهکار، اخلاق مداری را بر منفعت های بانکی ترجیح دهند ان شالله.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: