به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۸۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح هشت پروژه برقرسانی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی این استان با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی خبرداد.

به گزارش خبردنا/ " جمال معتمدی زاده " در گفت و گو با رسانه ها گفت: هشت پروژه برق رسانی شهری در حوزه های رفع نوسانات، رفع ضعف ولتاژ، توسعه، اصلاح، کاهش تلفات و تبدیل شبکه های سیمی به کابلی در شهر گرمسیری لیکک مرکز شهرستان بهمئی با اعتباری بیش از 43 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی کاهش نوسانات ، رفع افت ولتاژ ، تامین برق پایدار ، کاهش سرقت های شبکه ای و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق را از مهمترین اهداف افتتاح این پروژه ها دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای این پروژه ها چهار هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط ، 2 هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف ، هفت کیلومتر تبدیل شبکه های سیمی به کابلی و 18 دستگاه ترانسفورماتور جدید اصلاح، نوسعه و احداث شده است.

معتمدی زاده اظهار امیدواری کرد با راه اندازی کامل ایستگاه فوق توزیع شهرستان بهمئی شاهد رفع تمام مشکلات زیرساختی صنعت برق در این شهرستان باشیم.

به گزارش خبردنا، شهرستان گرمسیری بهمئی از شهرستان های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویارحمد محسوب می شود که فاصله آن تا یاسوج حدود 300 کیلومتر است.

تعداد مشترکین برق در این شهرستان بیش از 13 هزار مشترک است.

گرمای هوا در شهرستان بهمئی بدلیل مجاورت به اهواز مرکز استان خوزستان به بیش از 50 درجه می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: