به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۸۹۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
روشنفکر : مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد همدل هستند و از فرزندان شایسته استان حمایت می‌کنیم. اطلاعات جامعی از مدیران هم استانی در رده‌های کشوری داریم.

خبردنا/ نماینده مردم بویراحمد ،  دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مجمع نمایندگان استان برای ارایه خدمت مطلوب به مردم، رفع مشکلات زیرساختی و کمک به توسعه استان همدل هستند.

به گزارش خبردنا/" مهدی روشنفکر " در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مجمع نمایندگان استان با هم هماهنگ نیستند، افزود: تعامل و همگرایی مجمع نمایندگان استان خوب است و خواب کاسبان تفرقه(باخنده) تعبیر نمی‌شود.

نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: البته این را بگویم شاید در برخی موارد با هم اختلاف سلیقه داشته باشیم ولی بعد از مباحثه به اتفاق نظر تبدیل می‌شود و شما رسانه‌ها بهتر می‌دانید مثل هم فکر کردن آورده‌ای جز دگم اندیشی ندارد. بلکه باید فکرها را روی هم گذاشت تا به یک ایده مطلوب رسید.

روشنفکر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مجمع نمایندگان برای حمایت از هم استانی‌ها در مناصب مختلف کشوری برنامه‌ای دارند؟ گفت: واقعیت امر با همکاری‌های صورت‌گرفته در این زمینه، سعی کردیم اطلاعات کاملی از فرزندان شایسته و توانمند استان داشته باشیم و از هیچ کوششی برای حمایت از این سرمایه‌های انسانی دریغ نمی‌کنیم و برنامه ریزی‌های نیز در این زمینه انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با تاکید بر اینکه توسعه بدون عدالت در توزیع اعتبارات و استفاده از نیروی انسانی سرعت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ضروری است دولت سیزدهم استفاده از نیروی انسانی کاردان و شایسته استان‌های کمتر برخوردار را در سطوح مختلف وزارتخانه‌ها با هدف کمک به رفع محرومیت‌ها و سرعت دادن به قطار توسعه در این استان‌ها، در دستور کار قرار دهد. چراکه نیروهای بومی درک بهتری از وضع این استان‌ها دارند و بدون شک در حل و فصل مشکلات توفیق بیشتر و بهتری خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان به جای مچ‌گیری، دستگیری از مدیران دلسوز را برای خود اولویت می‌داند، یادآور شد: هر مدیری قصد و نیتش خدمت به مردم باشد از آن حمایت می‌کنیم و معتقدیم نگاه دولت هم باید شایسته‌گزینی بدور از نگاه‌های جناحی باشد.

روشنفکر در پایان بیان کرد: از ظرفیت و پتانسیل نخبگان و مدیران هم استانی با هر گرایش سیاسی در این مسیر استفاده می‌کنیم تا کهگیلویه و بویراحمد در مسیر درستی جهت رسیدن به جایگاه واقعی خود بر اساس ظرفیت‌هایش قرار بگیرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: