به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

خبردنا/ ناهید کیانی هوگوپوش وزن 57- کیلوگرم کشورمان در المپیک توکیو در اولین دیدار برابر نماینده تیم پناهندگان نتیجه را واگذار کرد و در صورت صعود این هوگوپوش به فینال، ناهید در جدول رپه‌شارژ برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در سی‎‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از روز گذشته (شنبه – دوم مردادماه) با حضور 131 تکواندوکار از 61 کشور جهان در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم مردان و چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

امروز (یکشنبه – سوم مردادماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که میرهاشم حسینی و ناهید کیانی نمایندگان ایران هستند.

ناهید کیانی در اولین گام خود در این رقابت‌ها برابر "کیمیا علیزاده" تکواندوکار پناهنده که از طریق وایلدکارت جواز حضور در توکیو را گرفته است و برنز بازی‌های المپیک، طلا بازی‌های المپیک نوجوانان، نقره و برنز قهرمانی جهان، طلا قهرمانی نوجوانان جهان، برنز قهرمانی آسیا، طلا گرندپری و... را در کارنامه دارد، قرار گرفت که نتیجه را 19 بر 8 واگذار کرد و حالا در صورت صعود این هوگوپوش به فینال، ناهید در جدول رپه‌شارژ برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

مهرو کمرانی سرمربیگری بانوی المپیکی تکواندو کشورمان را برعهده دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: