به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

خبردنا/ دکتر سیدکامل تقوی نژاد معاون وزیر بهداشت در پیامی، رحلت اُستاد علی خواجوی، فرهنگی اخلاق مدار، سیاستمداری متدین و مودب و شهروندی مردمدار را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، دوستداران آن مرحوم و خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش خبردنا/ متن دست نوشته " دکتر تقوی نژاد " در رثای " اُستاد خواجوی " به خبردنا ارسال که عینا منتشر می شود:

به نام خدا
از شمار دو چشم یک تن کم/ وز شمار خرد هزاران بیش

رحلت نابهنگام دوست مهربان، معلم وارسته، سیاست ورزمنصف، فعال اجتماعی و فرهنگی پیراسته از دنیا و غمخوار و دلسوز مردم، استاد علی خواجوی همه را در بهت و حیرت فرو برد و چشمان زیادی را گریان و قلب های بی شماری را شکست.

کوچ خواجوی نازنین، بار دیگر همه فضایل اخلاقی و انسانی را به ما یادآوری کرد. آری ایمان، اخلاق حسنه، انصاف، مردم‌ داری، آزادیخواهی، پایداری در مواضع حق طلبانه، پاکدستی و زهد عارفانه، درس های بجا مانده از آن معلم نیکو خصال است. خداوند او را در جایگاه اولیاء خود مورد رحمت و آمرزش واسعه اش قرار دهد و به همه داغداران و بازماندگان به ویژه خانواده مکرم، دوستان و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلی خاطر عنایت فرماید.

دوستدارش: سید کامل تقوی نژاد

به گزارش خبردنا، اُستاد خواجوی رئیس شورای جبهه اصلاحات در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که بدلیل ابتلای به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد.

خبردنا مجددا تاسف و تاثر خویش را در این وداع تلخ و غم انگیز به خانواده داغدار اُستاد خواجوی اعلان می دارد.

روح شان شاد و یادشان تا قیامت گرامی باد

نام:
ایمیل:
* نظر: