به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۹۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
یزدان‌پناه یادآور شد: با توجه به سرعت تزریق مناسب واکسن در استان، انتظار می‌رود که افراد بدون فراخوان به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ بیمار در استان بستری شده‌ که در ۱۸ ماه گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش "خبردنا"، پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند و هم اکنون شمار قربانیان کرونا به 745 نفر رسید.

وی افزود: هم اکنون 444 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 161 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 25 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و در 24 ساعت گذشته حدود 111 بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که در 18 ماه گذشته بستری این تعداد بیمار سابقه نداشته است.

یزدان پناه دامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 53102 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 509 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 45 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران ،کهگیلویه و باشت بود و همچنین از 523 نمونه رپید تست 28 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه ،بهمئی و چرام هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سیر صعودی بیماری با سرعت زیاد در حال پیشروی است و مردم باید رفتار اجتماعی آگاهانه و پیشگیرانه داشته باشند تا خدای ناکرده اتفاقات جبران ناپذیری را شاهد نباشند.

یزدان‌پناه یادآور شد: با توجه به سرعت تزریق مناسب واکسن در استان، انتظار می‌رود که افراد بدون فراخوان به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: