به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون ۵۴ هزار و ۱۹۳ بیمار کرونایی بهبود یافته اند.

خبردنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان ویورس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت ۲ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۷۵۵ نفر رسید.

به گزارش"خبردنا"؛ پرویز یزدان پناه اظهار داشت: هم اکنون ۵۴۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۲۰۵ نفر مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۲۲۵ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون ۵۴ هزار و ۱۹۳ بیمار کرونایی بهبود یافته اند.

یزدان پناه عنوان کرد: به دلیل افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به کرونا هم بخش‌های بستری و هم بخش‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در حال تکمیل است.

وی ابراز داشت: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری کشنده حتما دستور العمل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در مراکز بهداشتی و درمانی، پاساژها، ماکان‌های شلوغ، بازار، تجمعات و همچنین از خروج غیر ضروری از خانه خود داری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: