به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
هم اکنون شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران در وضع قرمز و سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در وضع نارنجی قرار دارند.

خبردنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۵۸ نفر رسید.

به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: هم اکنون ۵۵۷ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد ۲۲۲ بیمار مبتلای قطعی و ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۲۵۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و باشت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از ۵۴ هزار نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه عنوان کرد: به دلیل افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به کرونا علاوه بر بخش‌های بستری، بخش‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در حال تکمیل است.

وی ابراز داشت: مردم  برای پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری کشنده حتما دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در مراکز بهداشتی و درمانی، پاساژها، ماکان‌های شلوغ، بازار، تجمعات وهمچنین از خروج غیر ضروری از خانه خودداری کنند.

هم اکنون شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران در وضع قرمز و سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در وضع نارنجی قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: