به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۰۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
کرونای مرگبار در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان می تازد و متاسفانه روزانه تعدادی از بیماران خود را روانه قبرستان ها کرده و خانواده های آنان را عزادار می کند.

خبردنا/ رئیس دانشگاه  علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۷۶۸ نفر خبر داد و اظهارداشت: در شبانه روز گذشته متاسفانه شش بیمار كرونايي جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش خبردنا، پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۷۸ بیمار در بیمارستان های مُعین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۸۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۴ هزار و ۶۳۵ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه گفت: در شبانه روز گذشته  ۵۱۱ رپید تست انجام شده که ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه و از هزار و ۲۴۴ نمونه pcr انجام شده ٤٠ درصد موارد مثبت و بيشترين مبتلایان در بویراحمد، گچساران ،چرام ، كهگيلويه و بهمئي بود.

وی گفت: سیر افزایشی بی سابقه بیماری در استان مخاطره آمیز بوده و باید مردم همکاری لازم را جهت کنترل آن داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: رعايت كامل دستورالعمل هاي بهداشتي، پرهيز از حضور در تجمعات و مكان هاي پرخطر، رعايت محدوديت ها، استفاده از ماسك و رعايت فاصله گذاري فيزيكي در اين مرحله لازم است.  

 

نام:
ایمیل:
* نظر: