به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۰۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخت‌های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از ۶۶ تخت به ۹۶ تخت ارتقاء می‌یابد

به گزارش خبردنا" از یاسوج، اصغر بهور در جمع خبرنگاران از توسعه تخت‌های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خبر داد و گفت: بیمارستان شهدای گمنام هم‌اکنون در ۶۶ تخت به بیماران خدمات ارائه می‌دهد که به ۹۶ تخت ارتقاء می‌یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در بخش‌های داخلی، زنان و اطفال و جراحی خدمت ارائه می‌کند ضمن اینکه بخش‌های ارتوپدی، چشم‌پزشکی، جراحی مغز و اعصاب به بخش‌های بیمارستان اضافه می‌شود.

بهور در خصوص آخرین وضعیت پلی کلینیک تخصصی گچساران گفت: قرار بود پلی کلینیک گچساران تیرماه ۹۸ به بهره‌برداری برسد اما تاکنون تحویل داده نشده و با پیشرفت ۹۷.۵ درصدی این پروژه پیش‌بینی می‌شود شهریور ۱۴۰۰ تحویل داده شود.وی ضمن تبریک به  هفته دولت و‌روز کارمند اشاره کرد و افزودمدیران مردمی باشند اشرافی و‌لاکچری نباشنددکتر بهور هم  به تقارن زیبای دولت مردمی آیت الله رئیسی با هفته دولت *هم اشاره کرداین تقارن زیبا مبارک و گرامی بوده و به فال نیک میگیریم تا انشاالله با ادامه راه و خط مشی مکتب شهیدان رجایی و باهنر در پیشگاه خداوند متعال و ملت عزیز سربلند و سرفراز باشیم .

دکتر  بهور تصربح کرد: آرزوی سلامتی و توفیق داریم برای دولت جهادی و انقلابی، امام راحل فرمودند؛ “به من رهبر نگویید، به من خدمتگزار بگویید”، این روزها مصادف هستیم با یاد شهیدان رجایی و باهنر که انشالله باید سمبل و الگوی ما باشند و همانند و آنها عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین ما زمانی که وارد زندگی اشرافی و لاکچری و دو تابعیتی شدند آن زمان مردم را فراموش کرده‌اند، ما هرزمان مردم را فراموش کردیم آفت برای انقلاب و نظام ایجاد شد و زمانی که در کنار مردم بودیم، برای نظام انقلاب و آبرو به همراه آوردیم.بهور اذعان داشت: انشالله همه مسئولین و مدیران میانی از سطح وزارتخانه تا کارکنان استان و همه به این موضوع توجه داشته باشند. شیخ سعدی در بوستان می‌فرمایند که “عبادت به از خدمت خلق نیست”، یعنی سعدی خدمت را بالاتر از عبادت میدانند، کسی که خادم باشد در نزد خدا جایگاهش بالاتر است، از این نظر باید به این موضوع توجه کنیم و انشاءالله همه کارمندان دولت در این راستا حرکت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی تصریح کرد: طرح هایی که ما داریم در هفته دولت و در سامانه در حال اجرا هستند شامل، توسعه پلی کلینیک یاسوج به متراژ ۲ هزار متر مربع، توسعه بیمارستان یاسوج به متراژ ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع، که در سامانه گذاشتیم و پیمانکاران در حال انتخاب هستند و در پنج طبقه خواهد بود. همچنین بیمارستان ناحیه ۹۶ تخت خوابی خواهیم داشت. در کهگیلویه بزرگ برای اولین بار به دو طرح توجه کردیم و بعد از ربع قرن یعنی ۲۵ سال یک تبدیل درمانگاه کلینیک به پلی کلینیک تخصصی با امکانات جدید شنوایی، بینایی و تخصص‌های بالاتر فیزیوتراپی و همچنین تخت بستری خواهیم داشت. ما در کهگیلویه بزرگ کمبود تخت بستری داریم، حداقل ۱۴۰ تخت کم داریم و از طریق همکاری با دانشگاه ۱۰۰ تخت به بیمارستان امام خمینی اضافه میشود و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تبدیل می شود به ۳۴۰ تختخوابی. در گچساران نیز توسعه پلی کلینیک را داریم که به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع خواهد بود، این شهر ۹۲ هزار بیمه شده دارد و یک بیمارستان نیز باید با حمایت نماینده خوبشان در آنجا ایجاد کنیم.

بهور اذعان داشت: در توسعه بیمارستان یاسوج نیز از حمایت ها و پیگیری های قاطع دکتر روشنفکر نماینده شهرستانهای سه گانه بویراحمد، دنا و مارگون تشکر می کنم و در حوزه کهگیلویه نیز از حمایت های آقای موحد نماینده پیگیر این شهرستان، هم در تبدیل درمانگاه به پلی کلینیک و هم توسعه و مشارکت بیمارستان دهدشت تشکر می کنیم.

بهور اضافه کرد: در شهرهایی که ما بیمارستان نداریم، این خدمات برای بیمه‌شدگان رایگان است از طریق دانشگاه و در شهرهایی که بیمارستان داریم برای ۶۵ سال به بالا رایگان است و به این موضوع توجه شود که در طرح نسخه الکترونیک رتبه اول را در کشور را گرفتیم و به حمدالله موفقیت خیلی خوبی بود.وی ادامه داد: تعداد بیمه شده ۴۵ درصد است در استان، یعنی ۳۵۰ هزار نفر و ما چون داریم به ۳۵۰ هزار نفر خدمات بیمه‌ای میدهیم انتظار داریم کارکنان ما به این موضوع توجه کنند که در رفتار، گفتار و منش واقعا چیزی که انتظار میرود انجام بدهند و در خدمت به بیماران عزیز کوتاهی نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران کرونا گفت: ما به عنوان دومین تولید کننده درمان در کنار وزارت بهداشت مشغول خدمت هستیم، در این راستا دو نوبت اردیبهشت و مرداد اعزام پرستار به شهید جلیل داشتیم.

وی تاکید کرد: خط مشی امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای باید چراغ راه همه مدیران و کارکنان باشد، مقامات اول انقلاب همچون شهیدان باهنر و رجایی با ساده زیستی ، پاکدستی و تدین و روحیه جهادی و انقلابی و مردمی در دل ها ماندگار شدند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
تو که با رییسی نبودی
نام:
ایمیل:
* نظر: