به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۰۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
مُدیر آموزش و پرورش بویراحمد:
باتشکیل اولین جلسه ستاد پروژه مهر ، فعالیت کارگروه های شش گانه این ستاد برای شروع سال تحصیلی جاری در شهرستان بویراحمد شروع شد.

خبردنا/ مُدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: پروژه مِهر بسیار مهم و در سال تحصیلی جدید شیوه‌نامه پروژه مهر تغییراتی را نسبت به سالهای قبل داشته که باید تلاش کرد تمام برنامه‌های سال تحصیلی در کارگروه‌های این پروژه بررسی و برنامه ریزی شود.

" کورش دلشاد" با اشاره به نقش بالای تصمیمات این شورا در آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در وضعیت کرونایی، اظهار داشت: تشکیل جلسات شورا باید بطور مستمر و هر دو هفته یکبار صورت گیرد و در هر جلسه یکی از کارگروه های مربوطه به ارائه گزارش عملکرد خود بپردازد.

وی افزود: با توجه به تغییرات، شش کارگروه در پروژه مهر وجود دارد که هر کارگروه زیر مجموعه‌های را در بر دارد که جلسات کارگروها به طور مستمر برگزار و گزارشات هر کارگروه در جلسات مختلف باید ارائه شود و تمامی مستندات و کارهای انجام گرفته در سیستم مربوطه بارگزاری گردد.

دلشاد ابراز داشت: با توجه با آموزش مجازی که به احتمال قوی در سال تحصیلی جدید وجود دارد هر کارگروه آموزش مجازی را در هر مقطع جداگانه در نظر داشته و برنامه ریزی لازم را در این خصوص داشته باشند تا در ادامه با مشکل مواجه نشویم و تمامی بازدیدهای میدانی و مجازی در سیستم بارگزاری شود.

دبیر ستاد پروزه مهر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه پروزه مهر فرایندی طولانی است باید اعضای ستاد با همراهی مدیران مدارس فعالیت های خود را که از اواسط سال تحصیلی جاری آغاز شده، با برنامه­ ریزی ها و پیگیری های مداوم، ادامه داده تا شرایط لازم برای بازگشائی مطلوب مدارس در شرایط کرونایی برای سال­ تحصیلی آتی فراهم شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم با اشاره به تلاش ها و فعالیت های انجام شده در سال گذشته گفت: دربخش ارزیابی عملکرد پروژه مهر در سال گذشته، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد موفق شد جایگاه خود را دربین رتبه‌های برتر کشوری در بحث پروژه مهر مشاهده و همچنین ، در استان رتبه سوم را کسب نمودیم که براین اساس ازحمات فراوان همکاران ستادی و مدیران مدارس تقدیر و تشکر می شود.

حمید لقمانی افزود: باتوجه به تغییرات در دستورالعمل های ابلاغی در خصوص پروژه مهر در سال تحصیلی جدید، اختیاراتی به استان‌ها داده شده و تاکید بر خلاقیت و نوآوری ها گردیده که کارگروه شش گانه و 17 زیر گروه باید توجه ویژه داشته که تمامی اقدامات کارگروها و زیر مجموعه آنها در سامانه مربوطه ثبت شود.

وی در ادامه با تشریح اقدامات و برنامه‌های پروژه مهر گفت: ارزیابی از برنامه پروژه مهر استانها در سال آتی به صورت سیستمی بوده که متفاوت با سالهای قبل است.

در پایان آقای محسن بکران کارشناس مسئول آموزش متوسطه نماینده شورای معاونین و نماینده مدیر آموزش و پرورش به جهت پیگیری و نظارت در اجرایی نمودن برنامه های پروژه مهر سال تحصیلی جدید تعیین شد..

 

نام:
ایمیل:
* نظر: