به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
اخنصاصی " خبردنا " :
اکبر نیکزاد (زاده ۱۳۴۸ در شهر ثمرین اردبیل) استاندار سابق استان اردبیل ، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس بازسازی ستاد تهران در زلزله بم ، رئیس بنیاد مسکن اراک، شهردار اردبیل و معاون استاندار قزوین نیز بوده‌ است.

خبردنا : استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد رئیس بنیاد مسکن کشور می شود . 

به گزارش " خبردنا " ، پس از فوت " علیرضا تابش " رئیس سابق بنیاد مسکن کشور به علت کرونا ، این نهاد انقلابی مدتی با سرپرستی اداره می شد که با استقرار کابینه جدید دولت سیزدهم بنظر می رسد موضوع ریاست این نهاد مهم در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد .

پیگیری های " خبردنا " از منابع موثق تایید می کند که حکم  مهندس " اکبر نیکزاد " برای ریاست بنیاد مسکن کشور نهایی شده و بزودی ابلاغ می شود . 

اکبر نیکزاد (زاده ۱۳۴۸ در شهر ثمرین اردبیل)  استاندار سابق استان اردبیل ، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس بازسازی ستاد تهران در زلزله بم ، رئیس بنیاد مسکن اراک، شهردار اردبیل و معاون استاندار قزوین نیز بوده‌ است.

وی هم اکنون مدیرعامل شرکت نوسازی  و عمران اکباتان از شرکت های تابعه بنیاد مسکن کشور است . 

" نیکزاد " از مدیران توانمند، پاکدست  و جهادی کشور است که هر کجا بوده خوش درخشیده . 

" خبردنا " ضمن آرزوی غفران الهی برای مهندس تابش ، این انتصاب و انتخاب شایسته را به مجموعه زحمتکشان بنیاد مسکن در سراسر کشور تبریک گفته ، از خداوند متعال برای موفقیت روزافزون مهندس نیکزاد عزیز طلب عنایت ویژه داریم . انشاله با درخش همیشگی شاهد شکوفایی بیش از بیش بنیاد مسکن در خدمت به محرومان باشیم . 

نام:
ایمیل:
* نظر: