به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
یزدان‌پناه یادآور شد: ضروری است مردم از دورهمی‌ها، حضور در تجمعات، مسافرت به استان‌های همجوار، تردد در مکان‌های پرخطر و شلوغ خودداری کنند.
خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر به دلیل کرونا جان باختند و در مجموع قربانیان این بیماری به ۸۸۸ نفر رسید.
 
به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار داشت: از این تعداد ۲۶۷ نفر مبتلای قطعی بوده که ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی از بهبودی ۶۴ هزار و ۲۱۹ بیمار کرونایی در ۲۰ ماه اخیر در استان خبر داد و افزود: ۸۸۴ نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ٣١ درصد موارد مثبت بوده است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و از ۵۸۲ نمونه رپید تست ۲۰ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و دنا بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند.

یزدان‌پناه یادآور شد: ضروری است مردم از دورهمی‌ها، حضور در تجمعات، مسافرت به استان‌های همجوار، تردد در مکان‌های پرخطر و شلوغ خودداری کنند.

وی روند واکسیناسیون در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افراد فراخوان شده در تاریخ‌های مشخص شده به مکان‌های تزریق واکسن مراجعه کنند تا شاهد کاهش مرگ ومیر در استان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: