به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:
وی ابراز داشت: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی معترف و علت و انگیزه را خود اختلافات ملکی عنوان کرد.

خبردنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در یاسوج خبر داد و گفت: فرد ضارب به همراه ۲ نفر از همدستانش کمتر از چهار ساعت پس از وقوع نزاع در کوه های اطراف این شهر دستگیر شدند.

به گزارش "خبردنا" ، سردار کیقباد مصطفایی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع مسلحانه روز گذشته در بلوار امام خمینی (ره) شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد، چند نفر از اراذل و اوباش، فردی را در خیابان با سلاح گرم و سرد به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و قبل از حضور ماموران از محل متواری شده اند.

سردار مصطفایی بیان کرد: با توجه به اقدامات اوباش گرانه متهمان و ایجاد رعب و وحشت و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه، با تاکید فرمانده انتظامی استان، ضمن هماهنگی با مقامات قضائی، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس های اطلاعات و آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی، فرد ضارب و ۲ نفر از همدستانش را در کوه های اطراف شهر یاسوج شناسایی و دستگیر و یک قبضه قمه به کار رفته در نزاع را نیز از آنها کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی معترف و علت و انگیزه را خود اختلافات ملکی عنوان کرد.

سردار مصطفایی عنوان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم در دستور کار قرار دارد و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

اقدام به موقع پلیس در پیگیری، شناسایی و دستگیری سریع متهمان ضمن ارتقاء امنیت اجتماعی و رضایت شهروندان بازتاب مثبتی در بین مردم و مسئولان استان داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: