به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
نماینده اصولگرای مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی با انتقاد از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، عزل امام جمعه لواسان ( حجت الاسلام سید سعید لواسانی ) را نادرست خواند.

به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " در توئیتی نوشت: 

اگر ذوب در ولایت های دروغین آه و واویلا در نیآوردند، آیا نباید سوال کرد که چرا امام جمعه انقلابی و عدالت خواه برکنار شود و روحانیون فاضل و انقلابی از تریبون نماز جمعه محروم باشند؟

وی در ادامه توئیت خود اینگونه پاسخ به این سوال را داده است:" چون علی اکبری معلوم نیست کیست که جایگاه مهم شورای ائمه جمعه را تصاحب کرده اند."

بزرگواری در پایان هم این چنین نوشته است:" پاسخ مشاوران چیست؟ " 

به گزارش خبردنا،  حجت الاسلام لواسانی روز گذشته در توئیتی نوشت که آخرین نماز جمعه لواسان تهران در روز نوزدهم شهریورماه به اقامت او برگزار شده است.

در پیام حجت الاسلام لواسانی بیان شده بود: جمعه این هفته آخرین نماز جمعه در لواسان را اقامه می‌کنم. خدا را شکر که هفت سال توفیق داد و خدا را شکر که با نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این بار از دوشم برداشته شد. راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام عزیز ما با مشارکت مردم، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه بی‌ملاحظه با فساد به نتیجه می‌رسد و این مهم در درجه اول وظیفه روحانیت انقلابی است.

رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی شمیرانات در بخش دیگری از پیام خود اعلام کرده است: رهبری حکیم ما هم از ما طلبه‌ها همین توقع را دارند و الحمدلله و به فضل الهی تا جان در بدن دارم، این راه را ادامه می‌دهم. دوستان فکر نکنند که فقط در لباس امامت جمعه می‌توان خدمت کرد؛ لباس ما لباس نوکری است و هرجا باشیم اگر وظیفه‌مان را انجام بدهیم خدا با ماست. از کمبودهای خود هم به خدای تعالی پناه می‌برم.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از توابع شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: