به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
با انتشار لیست اسامی گزینه های احتمالی استانداران ۲۹ استانداری کشور :
با توجه به اینکه این روزها نام گزینه‌های متعددی برای ‌مسند استانداری‌‌ها در دولت سیزدهم مطرح می‌شود، ‌محتمل‌ترین گزینه‌های استانداری در ۲۹ استان ‌منتشر می‌شود.

به گزارش خبردنا، گمانه‌زنی‌ها، تحلیل‌ها و بررسی‌ها پیرامون استانداران‌، این روزها به اوج خود رسیده است ‌و ‌‌با استقرار کمیته انتصابات دولت جدید در تالار وزارت کشور و معرفی «محمدباقر خرمشاد» به‌عنوان معاون سیاسی، در روزهای آینده استانداران جدید معرفی و روانه اتاق‌های محل کار خود در استانداری‌های کشور خواهند شد.

وزیر کشور نیز در حاشیه سفر به استان خوزستان با اعلام اینکه تعیین استانداران کشور به‌تدریج انجام می‌شود، گفته بود: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به‌تدریج استانداران جدید تعیین می‌شوند و در حال بررسی و مطالعه به‌روی استانداران جدید هستیم و بنا به ضرورت و به‌تدریج آنها را انتخاب خواهیم کرد.

" محمدعلی جاوید" شهردار اسبق یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فرزند بویراحمد عزتمند در روز شانزدهم شهریورماه 1392 یعنی هشت سال و یک هفته پیش با قاطعیت آراء شهردار این شهر شد و البته قبل از آن مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود بهمراه دارد توانست در روز یکم آبان ماه سال 1396 شهردار بیرجند خراسان جنوبی شد و البته ماموریت وی در این مسوولیت در روز شانزدهم مردادماه 1400 به پایان رسیده است.

وی دارای مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس عمران و دکترا در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری است که می تواند در مسوولیت استانداری کهگیلویه و بویراحمد مثمرثمر واقع شود.

جاوید، علاوه برداشتن شناخت بر حوزه اجرایی و عمرانی، فرزند دیار استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و بخوبی می تواند کلید میدان استانداری این استان را بدست بگیرد.

شهردار سال های نه چندان دور یاسوج را همگان به خوبی می شناسند و تسلط بر حوزه های مختلف در کنار قاطعیت مدیریتی می تواند برگ های برنده وی در ماراتن انتخابات استاندار دولت سیزدهم در این استان باشد.

جاوید، مدیری متخصص و متعهد بوده که بنظر می رسد در صورت راهیابی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد می تواند چرخ های توسعه ای این استان را سرعت ببخشد.

استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون با مشکلات زیرساختی توسعه ای مواجه بوده که می طلبد فردی در مقیاس " محمدعلی جاوید "، مسلط بر کار و آشنا به خانه به خانه کهگیلویه و بویراحمدی ها، مسوولیت استانداری را بدست بگیرد.

وی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد سال های سال مشغول بکار بوده و زیرمجموعه همراه خود را نیز بخوبی می شناسد و می تواند سیاست زدگی را از این مجموعه پاک و بجای آن فعالیت های عمرانی را رونق ببخشد.

به مجمع نمایندگان استان پیشنهاد می شود " آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم .......... یار در خانه و ما گِرد جهان می گردیم"

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
1
1
آقای جاوید شهردار سابق یاسوج با توجه به سابقه کاری بالا در وزارت کشور از بقیه گزینه ها مناسبتر و توانمندتر است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
1
0
هفته بعد مشخص میشه استاندار کیه
دکتر احمدزاده
نام:
ایمیل:
* نظر: