به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:
نشست كارگروه فضاي مجازي استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رؤسا و نمايندگان مراجع قضايي، امنيتي و انتظامي در سالن جلسات دادسراي عمومي و انقلاب مركز این استان برگزار شد.

به گزارش خبردنا، " حمید نادریان " معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست اظهارداشت: یکی از موارد بررسی شده در این نشست، نظارت و رصد فضای مجازی بوده که مقرر شد مراجع امنیتی و اطلاعاتی به منظور شناسایی اقدامات مجرمانه ارتکابی در این فضا، بصورت مستمر بر آن نظارت ویژه را در دستور كار خود قرار دهند و گزارش های اقدامات خود را به نحو جامع به مراجع قضايي و در جلسات آتي كارگروه ارائه کنند.

وی به موضوع شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج رمزارز در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و خاطرنشان کرد: در همین زمینه، تیم فنی تخصصی تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت جمع آوری این مزارع صادر شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز اینکه با هرگونه تبلیغات غیرمجاز و غیرمتعارف در فضای مجازی برخورد قاطع می شود،خاطرنشان کرد: صنوف مختلف و مشاغل غیررسمی در فضای مجازی، اجازه تبليغات غيرمجاز با استفاده از تصاوير موهوم و خلاف عفت و اخلاق عمومي در فضای مجازی را ندارند.

نادریان گفت: تشكيل گروه واكنش سريع با هدف مقابله با شُبهات و جنگ رواني ايجاد شده در فضاي مجازي استان و توليد محتواي مناسب نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: