به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق :
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش هفت و نیم درصدی میزان مصرف برق طی چند روز گذشته در این استان خبرداد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در این استان هم اکنون به 398 مگاوات رسیده که رشد هفت و نیم درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده درجمع رسانه ها اظهار داشت: طبق پیش بینی‌ها باید شاهد کاهش مصرف برق می بودیم که متاسفانه اکنون شاهد افزایش هفت و نیم درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی گفت: گچساران 154 و چرام با 22 مگاوات بیشترین و کمترین مصرف را دارند که انتظار می‌رود مشترکان در کاهش مصرف ما را همکاری و همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست از روشن کردن وسایل پُرمصرف در ساعت پیک مصرف خودداری کنند.

وی با تاکید براینکه ما نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می شود، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، ساعت پیک مصرف برق در این استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ عنوان و تصریح کرد: خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه این استان تا ساعت 22 دیشب را 391 مگاوات ذکر کرد.


این مسوول صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز 56 هزار و 500 مگاوات گذشته و شاهد افزایش 14 و هفت دهم درصدی مصرف برق هستیم.

وی با تاکید براینکه با خاموش کردن هر یک لامپ ۱۰۰ وات شاهد مدیریت صدها مگاوات برق در کشور خواهیم بود، اظهارداشت: با مدیریت مصرف برق می توان کمک شایانی به اقتصاد ایران در حوزه زیرساختی صنعت برق کرد.

تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک هستند.

بیش از ۸۰ درصد این مشترکین را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: