به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۱۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازگشایی مدارس جلوی آموزش و پرورش این استان در میدان معلم یاسوج تجمع و تاکید کردند تا طرح رتبه بندی آنان اجرا نشود خبری از بازگشایی کلاس های درس نیست.

به گزارش خبردنا، این تجمع صنفی برای مطالبات و همسان سازی حقوق و طرح رتبه بندی معلمان بوده و حاضران تاکیدکردند که تجمع سیاسی نیست.

آنان می گفتند: برای رفع تبعیض و حق‌‍مان اینجا هستیم و معلمی که نتواند از حق و حقوق خود دفاع کند، چگونه می‌تواند به دانش آموزان خود، درس مطالبه‌گری و دفاع از حقش بیاموزد؟

به گزارش خبردنا، تجمع کنندگان پلاکاردهای با نوشته هایی از جمله " اجرای رتبه بندی مطابق با 80 درصد حقوق هیئت علمی "، " تا اجرای کامل رتبه بندی خبری از کلاس نیست، نه آنلاین نه حضوری"، " پاداش بازنشستگان در سال 99 چه شد؟"،" مشکلات معیشتی معلم برابر با عدم توانایی و تمرکز معلم در آموزش"، "همسان سازی حقوق معلمان مطابق وعده دولت و مجلس در دست داشند.

تجمع کنندگان شعار می دادند، " فرهنگی می میرد دروغ نمی پذیرد ، صدا و سیما کجاست - صدای ما بی صداست ، خواسته ما یک کلام - رتبه بندی وسلام ، تا حق مان را نگیریم - سرکلاس نمیریم ".

نام:
ایمیل:
* نظر: