به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در بخش های مختلف با مدیریت دکتر خداداد غریب پور پس از هفت ماه دچار تحول شده است.

به گزارش خبردنا/ رشد 257 درصدی عملکرد این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل نشان از کار بزرگی است که تیم مدیریتی در مدت اخیر انجام داده است که جزئیات آن در ادامه می آید:

گزارشات مربوط به شرکت های زیر مجموعه گروه مالی سپهر صادرات از رشد 257 درصدی عملکرد این شرکت ها نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر می دهند.

به گزارش خبردنا به نقل از شرکت سرمایه گذاری بانک صادرات، گزارش‌های شش‌ماهه واصله از شرکت‌های تابعه گروه مالی موید رشد ۲۵۷ درصدی سود خالص شرکت‌ها نسبت به دوره مشابه سال قبل می باشد است.

این درصد رشد سود شرکت های تابعه، سهم گروه مالی سپهر صادرات را نسبت به بودجه ۶ ماهه( سود نقدی شرکت های تابعه) ۱۱۰ درصد افزایش می دهد، این موفقیت مرهون عنایت پروردگار متعال، تلاش و کوشش همکاران در شرکت‌های زیرمجموعه و نظارت هلدینگ در قالب جلسات پایش حاصل شده است.

در این جلسات ماهیانه عملکرد شرکت‌ها با دوره مشابه سال گذشته و بودجه مصوب، مقایسه می شود و نقاط قوت و موارد مستعد بهبود به شرکت‌ها اعلام می گردد.

در همین راستا سود خالص این شرکت‌ها از مبلغ ۴۷۰ میلیارد تومان در شش‌ماهه ۱۳۹۹ به مبلغ ۱.۶۷۷ میلیارد تومان در شش‌ماهه ۱۴۰۰ افرایش یافته است. (سهم گروه مالی از سود شش‌ماهه شرکت‌های تابعه معادل ۷۷۰ میلیارد تومان است که موید تحقق صددرصدی بودجه سال۱۴۰۰ در این قسمت بوده است).

شرکت وابسته توسعه نیشکر و صنایع جانبی و سه شرکت فرعی در حوزه ساختمانی گروه مالی بیشترین رشد سود را کسب نموده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: