به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۸۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان:
معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اول مهرماه فعالیت مدارس استان در سه الگوی حضوری، غیر حضوری و ترکیبی آغاز می‌شود.

به گزارش خبردنا/ ایوب رضایی معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اول مهرماه فعالیت مدارس در مناطق عشایری و روستایی کمتر از ۱۵ دانش آموز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در مدارس زیر ۳۰ تن، دانش آموزان در قالب دو گروه از هفته‌های سوم و چهارم مهرماه با مجوز آموزش و پرورش منطقه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلاس‌های درس حضور می‌یابند.

او بیان کرد: کلاس‌های دروس مهارتی مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز در مهرماه مجاز به بازگشایی حضوری هستند.

رضایی با اشاره به انجام واکسیناسیون معلمان به خانواده‌ها و استمرار آن برای دانش آموزان گفت: مدارس با جمعیت زیر ۳۰۰ تن پس از خود ارزیابی و تایید آموزش و پرورش منطقه با روش‌های گروهی، حضور زوج و فرد، یک روز در میان و درس های معین از آبان‌ماه و به صورت تدریجی حضوری می‌شوند.

او گفت: مدارس با جمعیت بالای ۳۰۰ تن نیز به دو یا سه گروه تقسیم و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از نیمه دوم آبان‌ماه حضوری خواهد شد.

رضایی افزود: همراه با آموزش‌های حضوری، آموزش‌های تلویزیونی، فضای مجازی و توزیع درسنامه مکمل برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان نیز برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: