به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

خبردنا/ پروژه جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره بویراحمد پس از سال‌ها انتظار با استقبال گرم مردم این مناطق و حضور نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون کلنگ‌زنی شد.*

به گزارش خبردنا/ پروژه جاده ارتباطی روستایی سیب مداب – بیدسردره بخش مرکزی شهرستان بویراحمد با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و سیصد میلیون تومان با حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلنگ زنی شد.

مهدی روشنفکر در این آیین گفت: امروز باید قدردان مردم این دیار باشیم که با تمام کمبودها به خاطر نعمت‌های جمهوری اسلامی ایران اکنون نیز از این آیین استقبال کرده‌اند. از مردم فهیم و بزرگوار این منطقه و از ایل بزرگ تیرتاجی و طایفه ارزشمند حاجتی که در این آیین حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

وی همچنین ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره این ایام را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوح امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای گلگون کفن این دیار شهید ناصر امیر نژاد، شهید ماندنی نجاتی و شهید شهرام حسن زاده درود می‌فرستم.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه این آئین افزود: خدمت به مردم امری مقدس و ارزشمند است و حقیقتاً باید به این مردم شریف خدمت بی‌منت ارائه داد و مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی همواره باید در جهت تحقق و برآورده کردن نیازهای این مردم قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه سال‌های سال از درخواست مردم این منطقه بوده است گفت: روستاهای سیب مداب و بید سردره بعد از گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی از داشتن جاده ارتباطی محروم بوده‌اند، که اکنون با همت مجموعه استانداری، جناب دکتر کلانتری، معاونت محترم ایشان جناب حاجی‌زاده و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جناب نصیری راد پروژه جاده ارتباطی این روستاها با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد و پیمانکار مربوطه ملزم است در اسرع وقت با اتمام این پروژه، آن را در اختیار مردم قرار دهد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
په به نظر شما این چند سال حاج زارع چی ایکرد هم رای شماها رامیخواست ای وای برما هاااا....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
کی تا حالا همراهان روشنفکر تیرتاجی شدن
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
چه عجب نماینده مارگون در یاسوج پیدا شد ...
نام:
ایمیل:
* نظر: