به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
همزمان با بازگشایی مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید۱۹ در مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان ۱۵ سال به بالا در این ه استان آغاز شده است.

به گزارش خبردنا/ محسن رضاییان گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۵ سال به بالا از پنجشنبه اول مهر در کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و برای دانش‌آموزان واکسن سینوفارم تزریق می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶۲ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد افزود: دیروز ۵۰ هزار دُز واکسن سینوفارم، ۱۰ هزار دُز برکت و ۲ هزار دُز اسپوتنیک وارد استان شده و هیچ‌گونه کمبود واکسن نداریم.

رییس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد از افزایش سرعت واکسیناسیون از پنج هزار به ۱۰ هزار دز در روز در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به روزهای قبل خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۵۱۶ هزار و ۴۲۸ دُز واکسن تحویل استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

رضاییان با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون کهگیلویه و بویراحمد حتی در روز های تعطیل فعال هستند، عنوان کرد: تا کنون ۴۴۸ هزار و ۱۵۲ دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد به جامعه هدف تزریق شده است.

وی ابراز داشت: از این تعداد ۳۰۴ هزار و ۴۴۲ نفر نوبت اول و ۱۴۳ هزار و ۷۱۰ نفر هم نوبت دوم واکسن را در کهگیلویه و بویراحمد دریافت کرده اند.

رییس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۵۷ هزار و ۸۷ دُز واکسن بدون پرت در استان وجود دارد افزود: ۸۸ و نیم درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: