به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در یادداشت کوتاهی به مرگ علی لندی نوجوان خوزستانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبردنا/ غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در یادداشت کوتاهی به مرگ علی لندی نوجوان خوزستانی اشاره می‌کند و نوشت: «مادر شهیدی در آتش می‌سوزد. علی نوجوان بی محابا به آتش میزند تا مادر را نجات دهد و خود در آتش می‌سوزد و به آسمان پرمیکشد. همچون البرز که در نجات زاگرس جان می‌دهد. اینبار مردم ایران و خطه زاگرس انتظار دارند این درس زندگی در کتب درسی نقش ببندد و شورای شهر تهران و دیگر شهرهای ایران نام یکی از میادین و خیابان‌های خود را به نام علی لندی مزین کنند. امیدوارم.»

به گزارش خبردنا/ علی لندی نوجوانی ۱۵ساله از ایذه چند روز پیش در حادثه‌ آتش سوزی یکی از ساختمان‌های ایذه شجاعت به خرج داد و به یاری دو زن همسایه که در در آتش گرفتار شده بودند، شتافت تا آنها را نجات دهد.

زن میانسال با درصد سوختگی پایین به‌صورت سرپایی مداوا شد اما زن سالمند که با درصد سوختگی حدود ۵۰ درصد به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل شده بود، به دلیل جراحات شدید یک هفته بعد از حادثه جان خود را از دست داد.

علی لندی نیز به دلیل سوختگی بالای ۹۰ درصد به بیمارستان طالقانی اهواز انتقال یافت اما بعد برای سیر مراحل درمان به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شد اما پس از چند روز بستری در بیمارستان، شب گذشته جان باخت. 

نام:
ایمیل:
* نظر: