به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش اخبار دریافتی خبردنا، آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردا دوشنبه هفته جاری با حضور سردار وحیدی وزیر کشور برگزار می شود.

محل برگزاری این آئین سالن دانشگاه دولتی یاسوج خواهد بود.

ساعات برگزاری آئین نامشخص است.

حضور در این آئین بصورت محدود خواهد بود.

" دکتر سید علی(حشمت الله) احمدزاده " در روز سی و یکم شهریورماه 1400 از هیات دولت توانست برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد رای اعتماد بگیرد.

معاون اداری و مالی استانداری قم، معاون سازمان تعزیزات حکومتی کشور و رئیس بازرسی قوه قضائیه، معاون شورای حل اختلاف کشور و فرمانداری گچساران در کارنامه مدیریتی احمدزاده مشاهده می‌شود.

وی فرزند روستای بهره عنا، شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

" دکتر حسین کلانتری " استاندار کنونی کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل وقت امنیتی وزارت کشور در جلسه صبح بیست دوم خردادماه 1398 از سوی هیئت دولت به‌عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و جایگزین علی محمد احمدی شد.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در اولین مصاحبه خود چه گفت؟ + جزئیات

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خواستار بسیج تمامی امکانات برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا شد و گفت: معیشت مردم برایم اولویت بوده و نظر مردم در تصمیم‌گیری‌ها شرط است.

به گزارش خبردنا/ سید علی احمد زاده گفت: هیچ نیت و قصدی جز خدمت صادقانه به همه مردم بدون لحاظ هر گونه تفاوت بین طوایف و شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

وی، توجه به اقتصاد خانوار و معیشت مردم بویژه اقشار آسیب پذیر را برای خود اولویت دانست و افزود: حضور و دخالت دادن مردم در تصمیم گیری‌ها بویژه مسائل مربوط به رفع کاستی‌ها و کمک به قطار توسعه یک ضرورت است.

احمدزاده ، ایجاد وحدت و انسجام بین همه طوایف و جریانات سیاسی برای فراهم کردن آرامش در زندگی مردم را ضروری دانست و افزود: بانوان و جمعیت جوان به عنوان بزرگترین سرمایه استان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند که ان شاء الله در مدیریت‌ها، تصمیم گیری‌ها و فرصت سازی‌ها در سطوح مختلف شهرستانی و استانی از آنان استفاده می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز مهمترین مشکل جامعه بحث بیکاری، بویژه بیکاری جوانان و افراد تحصیل کرده بوده که برای رفع این مهم راهی جز توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز و صنایع پایین دستی، گردشگری، صنایع زودبازده، کشاورزی، خدمات و ...نیست.

احمدزاده با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای کمک به روند توسعه در بخش‌های مختلف را برای خود یک اولویت اساسی می‌دانم، یادآور شد: برای توسعه کشاورزی، گردشگری و مدیریت منابع آب نیز باید با توجه به ظرفیت‌های کم نظیر موجود در استان چاره اندیشی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بدون توسعه حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی و ریلی امکان رسیدن به توسعه اقتصادی وجود ندارد، عنوان کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های راهسازی از جمله چهار خطه کردن محورهای اصلی، بهبود وضعیت فرودگاههای یاسوج و گچساران و همچنین تسریع در روند اجرایی راه آهن اقلید به یاسوج و مطالعه راه آهن ارتباط مرکز کشور به بنادر جنوبی از مسیر استان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه اقشار شریف و مدیران استانی خواست: از هرگونه اقدامی که سبب ایجاد مزاحمت برای مردم یا موجب هزینه باشد اعم از چاب تبریکات در جراید و مطبوعات، نصب بنر و ... در رابطه با انتصاب وی پرهیز کنند و این هزینه‌ها را در راه خدمت به زوار اربعین یا نیازمندان هزینه کنند و در پایان اظهار داشت که بعد از انجام مراسم معارفه، برنامه اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد را در اختیار مطبوعات استانی و خبرگزاری ها قرار خواهند داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: