به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
راهیابی رزمی کار دهدشتی به مسابقات جایزه بزرگ اروپا:
رزمی کار دهدشتی که به کار باشگاه داری و مُربی گری در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول است در چندساله اخیر توانسته با هزینه های شخصی خود در مسابقات بین المللی مَقام های برتر را کسب کند.

وی در گفت و گو با خبردنا تاکید می کند که برای پیروزی در مسابقات بین المللی، تاکنون یک ریال هم از سوی انجمن های رزمی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت نکرده و فقط با هزینه های شخصی خود به این مسابقات اعزام و برای ایران افتخار کسب می کند.

رحمت الله روانگرد در این گفت و گو که دل پُری از بی توجهی مسوولان انجمن رزمی کاران کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، اظهارداشت: درسال ۱۳۹۸ با مجوز وزارت ورزش و شورای برون مرزی، عازم مسابقات جهانی سبک کیک بوکسینگ به میزبانی کشور گرجستان شدم و توانستم در این مسابقات جهانی عنوان قهرمانی فایتر برتر را کسب کنم اما یک بَنر ساده هم برای این موفقیت جهانی از سوی هیچکدام از نهادهای ورزشی مرتبط، برای من نصب نشد.

وی گفت: حدود 10 روز پیش هم در مسابقات حرفه ای و آزاد کیک بوکسینگ استایلk-1 که با حضور کشورهای مختلف جهان در کشور ارمنستان برگزار شد بعنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کردم.

این ورزشکار رزمی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این مسابقات موفق به دریافت کمربندطلایی به عنوان نفر اول شدم، خاطرنشان کرد: بعد از این مسابقات، مجوز حضور در مسابقات کاپ آزاد و جایزه بزرگ اروپا را کسب نموده ام که قرار است این مسابقات در آینده نزدیک در یکی ازکشورهای اروپایی برگزار شود.

روانگرد با اظهار تاسف از اینکه هیچ مسوولی از انجمن های رزمی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به افتخارات کسب شده بین المللی او توجهی ندارد، یادآورشد: برای اینکه به این مسابقات اعزام شوم در برخی اوقات حتی به کار کارگری می پردازم تا بتوانم هزینه مسابقات را از جیب شخصی خود پرداخت کنم.

وی گفت: سابقه قهرمانی من و فعالیت در رشته های آزاد کیک بوکسینگ،موی تای، فول کنتاکت، او اسپورت و MMA به حدود 20 سال پیش بر می گردد و نتیجه حضور در مسابقات رشته های مختلف درسطح استان و کشور، کسب بیش از ۵۰ عنوان قهرمانی داخلی و چندین قهرمانی در مسابقات بین المللی و آسیایی است.

رحمت اله روانگرد متولد منطقه دشمن زیاری شهرستان دهدشت استان کهگیلویه وبویراحمد بوده که در این سال ها، ورزشکاران زیادی را به جامعه ورزشی ایران تحویل داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: